نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. بهمن 1394 - 18:19
اینکه بعضی ها کاندیداها خود را خواست اکثریت مردم می دانند ناشی از توهم است و باید فکری به حال این نوع توهمات بکنند واز جریانی که در فتنه گری و آشوب گری ید طولایی دارد ، اثبات کرده است که خیلی پایبند به قانون نیست بیشتر از این انتظار نمی رود.

به گزارش آفتاب جنوب،بدون شک شیرینی رفع تحریم ها زمانی تلخ شد که کدخدا و رییس جمهور مودبش یک روز پس از توافق نهایی صنعت موشکی ما را تحریم کرد و موضع مشخصی نه از طرف دولت محترم و نه از طرف اصلاح طلبان ندیدیم .

 

البته جای تعجبی هم ندارد چرا که در تفکر اصلاح طلبان مقابله با کدخدا امکان پذیر نیست وبراین اندیشه اند که ما نمی توانیم در مقابل ابر قدرت ها بایستیم چون با روح گفتگوی تمدن ها و تعامل با کدخدا مغایرت دارد.!

 

شورای نگهبان وظیفه خود را خوب می داند؛ اینکه با رد صلاحیت یک فتنه گر از پر شوری و استقبال مردم در پای صندوق های رای کاسته خواهد شد بیشتر ناشی از توهمات عده ای است تا واقعیت حذف اصلاح طلبان اصیل توسط شورای نگهبان، که بیشتر شباهت به طنز دارد .

 

جریانی که بزرگان آن در راس فتنه 88 هستند چگونه می توانند از اصالت حرف بزنند ،اصیل ترین اصلاح طلبان کشور که سری در سرای  فتنه گری دارند از میر حسین موسوی گرفته تا رییس دولت اصلاحات همه از یک قماشند؛اینان اصالت خود را در سال 88 نشان دادند و حال بار دیگر با هدایت های سران فتنه به دنبال فتنه ای بزرگترند.

 

حال اینکه یک عده فتنه گر ، زندانی و مفسد کاندید انتخابات شدند و از سوی هییت اجرایی هم تایید شدند آغاز فتنه اکبر بود و حالا که توسط هییت نظارت رد شدن هوچی گران شروع به فعالیت کرده اند.

 

بی گمان حضور "سید باقر موسوی" می توانست بر جذابیت انتخابات مجلس در بویراحمد و دنا بیافزاید اما حضور هر کاندید در مرحله نهایی مستلزم دارا بودن شرایط لازم و تایید صلاحیت است و هر کسی با هر سابقه ای که دارد نمی تواند به مجلس راه یابد و اصولا نباید وارد مجلس شود.

 

اینکه عده ای دچار توهم شده اند و رد صلاحیت افرادی که سابقه زندان و فتنه گری و....دارند را به یک جریان سیاسی منتسب می کنند بسیار خنده دار است. کسانی که در چند ماه گذشته اقدام به تخریب شورای نگهبان می کنند بی عرضگی خود را گردن جریان رقیب نگذارد.

 

 چگونه است که از بین کسانی که رد صلاحیت شده اند فقط اصلاح طلبان هستند که دست به هوچی گری می زنند؟

مگر قانون وجود ندارد خوب از طریق قانونی پیگیری کنید نه اینکه با استعفای دست جمعی و فشار به شورای نگهبان به دنبال نتیجه باشید!

 

اینکه یک جریان سیاسی از مردم حرف میزند ولی خود در سال 88 بزرگترین ظلم را به مردم کردند مضحک است، عده ای دچار توهم شده اند و ادعا می کنند که کاندید مورد نظرشان اگر تایید شود پیروز انتخابات است و مردم او را می خواهند،این همان حرفایی است که در سال 88 قبل از اتمام انتخابات و شمارش آرا زدند، اگر عرضه دارید از دیگر کاندیدای جریان خود حمایت کنید، شما که ادعا دارید 8 درصد مردم با شماهستند پس اگر به دنبال فتنه نیستید از کاندید دیگر خود حمایت کنید.

 

بعضی ها یا خود را احمق فرض کرده اند یا مردم را، از عملکرد درخشان دولت سخن می گویند و اینکه یک جریانی نمی خواهد دولت بدون مزاحمت به وعده های خود عمل کند ای کاش این دوستان چند نمونه از عملکردهای درخشان دولت را بگویند تا مردم هم بدانند، حتما تورم صفر درصد و عبور از رکود و بازگشتن عزت به پاسپورت ایرانی مد نظرشان است!ملت دیگر آگاه شده است و این هوچی گری ها سودی ندارد.

 

ابنکه بعضی ها کاندیداها خود را خواست اکثریت مردم می دانند ناشی از توهم است و باید فکری به حال این نوع توهمات بکنند واز جریانی که در فتنه گری و آشوب گری ید طولایی دارد و اثبات کرده است که خیلی پایبند به قانون نیست بیشتر از این انتظار نمی رود. 

بامزد

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها