نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. دى 1394 - 9:35
وادادگی در برابر کدخدا؟!
نویسنده: 
سید صادق بامزد
با این وجود که دشمنی آمریکا اثبات شده و همه می دانند کدخدا مورد اعتماد نیست عده ای در داخل کشور برای آمریکا غش می کنند ،عده ای با وادادگی خود در برابر کدخدا باعث تحقیر و تهدید و تحریم ملت ایران شدند .

به گزارش آفتاب جنوب،بر هیچ کس پوشیده نیست که اعتماد به آمریکا جز خسارت چیز دیگری در بر نخواهد داشت .در طول سالیان اخیر هر کشوری که به آمریکا اعتماد کرد متحمل خسارت های فراوانی شده است از صدام و قذافی گرفته که به بد ترین شکل موجود به درک واصل شدند تا محمد مرسی که با وجود اینکه ملت مصر به طور کامل حمایتش می کرد دست خدا را رها کرد و دست به سوی شیطان دراز کرد که نتیجه اش کودتای ارتش و سقوط دولت مردمی مصر بود.

 

 خیلی از کشورهای جهان به واسطه اعتماد کردن به شیطان بزرگ طعم نیش این مار خوش خط و خال را چشیدند و زیان های بسیاری متحمل شدند .

 

کشور ما نیز از توطئه های آمریکا در امان نبوده و تاوان بسیاری برای اعتماد به آمریکا دادیم .از کودتای 28 مرداد 1332 که به سقوط دولت مصدق منجر شد تا 8 سال جنگ تحمیلی، از حمله طبس تا سفارت جاسوسی آمریکا، از ترور دانشمندان هسته ای تا پلمپ سایت های هسته ای.

 اما با این وجود که دشمنی آمریکا اثبات شده و همه می دانند کدخدا مورد اعتماد نیست عده ای در داخل کشور برای آمریکا غش می کنند .عده ای با وادادگی خود در برابر کدخدا باعث تحقیر و تهدید و تحریم ملت ایران شدند .

 

متاسفانه در چند سال گذشته با شعار تعامل با دنیا (منظور از دنیا کدخداست) و با دیپلماسی لبخند چه خفت هایی خوردیم و دولت محترم در مقابل توهین ها و تهدید ها موضع منفعلانه گرفت.

 

 با رها کردن دست خدا و گرفتن دست کدخدا عزتمند نمی شویم، آیا تهدید و تحقیر و تحریم کافی نیست؟

 

آیا هنوز دیپلمات غرب زده متوجه نشده اعتماد به کدخدا جز پوشاندن پیراهن خفت و ذلت چیزی در بر ندارد؟

 

به نظر می رسد کدخدا پرستان هنوز نمی خواهند بپذیرند که شیطان مورد اعتماد نیست و دست دادن و قدم زدن و خندیدن باعث اعتماد سازی نمی شود چرا که اگر خندیدن اعتماد می آورد در این سه سال به اندازه کافی با کری و اشتون و موگرینی خندیدی!

 

 اینکه آمریکا با گستاخی تمام برجام را نقض می کند و دیپلمات خنده رو فقط لبخند میزند، جز خجالت زدگی چیزی برای کشور ندارد.

 

قطعا همان طور که در دولت اصلاحات که با شعار گفتگوی تمدن ها آمد و حاصلش اشغال کشورهای منطقه و قطعنامه های شورای حکام علیه ما و پلمپ شدن تاسیسات هسته ای بود و مردم آگاه شدند که آمریکا مورد اعتماد نیست در این قضیه هم مردم متوجه خواهند شد که کدخدا مورد اعتماد نیست .

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها