نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1394 - 17:49
آقای استاندار مگرتبعیض چگونه است که روز گذشته در جلسه فرماندار گچساران با نامزد های انتخاباتی، همه خودروهایشان را در بیرون ازفرمانداری پارک می کنند، اما نماینده مورد حمایت شما درب فرمانداری را برایش باز می کنند تا وارد شود.

به گزارش آفتاب جنوب،حتما در رسانه ها و سایت ها خوانده اید که مدیران از بالا به پایین دولت تدبیر و امید می گویند ما دخالتی در انتخابات نداریم و بی طرف هستیم !

حتما خوانده اید که می گویند برای ما مشارکت حداکثری ملاک است !

حتما خوانده اید که مدیران دولتی حق جانبداری از نامزد خاص را در ایام انتخابات ندارند !

حتما خوانده اید که اگر مدیران قصد همراهی نامزدهای انتخاباتی را هم دارند خارج از وقت اداری مجاز هستند در غیر اینصورت باید مرخصی بگیرند !

حتما شنیده اید که استاندار ما  هم گفته است که ما هم برخورد می کنیم !

حتما شنیده اید که فرماندار دولت تدبیر و امید در گچساران هم گفته است من هم هیچ تفاوتی بین تمامی کاندیداها نخواهم گذاشت وبه والله سوگند می خورم بی طرف باشم.

اما دوستان من اینها فقط گفته اند.

بله دوستان اینها گفته اند عمل که نمی کنند.

آیا براستی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با فرمانداری که بارها می گوید من باید به واسطه تاج گردون هماهنگ کنم تا استاندار فلان وزیر را ببیند برخورد می کند!؟.

آیا استاندار با رئیس اداره ای که برادرش رئیس برنامه و بودجه استان است برخورد می کند؟.

 

آقای استاندار مگر حمایت و تبعیض باید چگونه باشد که شما ببینید! .

 

در روز ثبت نام داوطلبین دهمین دوره مجلس تمام ثبت نام کنندگان خودروهایشان را در مقابل فرمانداری گچساران پارک کردند و پیاده به داخل فرمانداری رفتند، به جز همان آقای خاص که با خودروی شاسی بلندش به داخل حیاط فرمانداری آمد و فرماندار سابق باشت به استقبالش رفت و رو بوسی محکمی راه انداختند .

 

تبعیض باید چگونه باشد رئیس اداره فرهنگ وارشاد گچساران در وقت اداری به مصاحبه مطبوعاتی تاجگردون می آید تا کنارش بنشیند اما برای دیگر کاندیداها حضور نمی یابد و برایش مهم هم نیستند!.

 

آقای استاندار تبعیض باید چگونه باشد که روز گذشته هم در جلسه فرماندار گچساران با نامزد های دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت همه کاندیداها خودروهایشان را در مقابل فرمانداری یعنی بیرون فرمانداری پارک می کنند و پیاده وارد محل جلسه می شوند اما نماینده مورد حمایت شما درب فرمانداری  را برایش باز می کنند تا وارد شود. 

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

عالى
نماینده پر قدرت همین طوره. زنده باد تاجگردون %
هفته گذشته در گچساران تجلیلی از هنرمندان شد این تجلیل مشخص نبود به چه مناسبتی هست نه زادروز هنرمندی بود نه فوت هنرمندی بود نه بزرگداشت هنرمندی بود فقط یک متینگ سیاسی بود عوام فریبی بود و سیاه نمایی آقای خاص رییس دولتی یک اداره تخلف قانون شکنی میکنن برای آقای خاص تجلیل از بی حجابی بود. .جای بسی تاسف هست تا به کی از این ور در فرمانداری همایش امر به معروف میزارن در گوشه دیگر جشن تجلیل از هنرمندان. ...بی حجابی در این جشن بیداد میکرد. ..ما با جشن مخالف نیستیم با تجلیل مخالف نیستیم. ..ولی عوام فریبی دیگر بس است. ...
مرد عمل تاجگردون
اقای دکترتاجگردون هیچ سخنرانی نکرد که نشون بد تبلیغاتی بود و دکتر جز هدفش این بود که از هنرمندان تجلیل کن هدف دیگی نداشت .مگه میشه کسی رو مجبور کرد که حتما با حجاب بیاد داخل جلسه هرکسب رو داخل قبر خودش میخوابونن شما هم برین حواستون به عمل خودتون باش نه به پوششه هنرمندان
تاجگردون سخنرانی کرد خیلی خوب هم کرد. ...مرگ بر فتنه گران. ..44
همه بروند تو سایت عصر دنا نظرشون را درباره عملکرد 4 ساله دکتر تاجگردون در نظرسنجی بزرگ سایت عصر دنا اعلام کنند. چه موافقین دکتر تاجگردون و چه مخالفین دکتر تاجگردون بروند تو سایت عصردنا در نظرسنجی شرکت کنند.
به نظرشخصی بنده اگر دکتر تاجگردون بیرون از برمانداری پیاده میشد مردم تا یک اجازه نمیدادن دکتر وارد فرمانداری بشه چون محبوب دلشونه.به بقیه کاندیداها کاری ندارندچون کاری از دستشون بر نمیاد.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها