نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. آذر 1394 - 0:19
فتنه و نفوذ استحاله طلبان
نویسنده: 
اسماعیل زارعی
دیروز فتنه استحاله طلبان به جان انقلاب بود و امروز نفوذی هایی که بازهم راه را اشتباه آمده اند،بازهم تیشه به ریشه انقلاب میزنند و به جان درخت انقلاب افتاده اند.

به گزارش آفتاب جنوب،ملّت ایران حالاحالاها باید منتظر باشد که دشمنان به کارها و فتنه‌ها و خباثت هاى خودشان براى اینکه زیبایى‌هاى انقلاب از یاد برود ادامه بدهند. دشمن دست بر نمیدارد؛ تا انقلاب را یا تحریف کنند یا به دست فراموشى بسپرند و کارى کنند که ملّت حرکت خود، سابقه‌ى خود و کار بزرگى را که کرده است فراموش کند، دچار نسیان و غفلت بشود.

 

ششمین سال از جریان فتنه سازی استحاله طلبان در براندازی جمهوری اسلامی انتخابات سال ۸۸ که حمایت تمام دشمنان خارجی معاند نظام از هیلاری کلینتون پیرزن سیاسی ایالات متحده تا لابی های صهیونیستی و سازش کاران منطقه از محمود عباس را به همراه داشتند میگذرد،فتنه گرانی که صهیونیستم جهانی آنان را لشگریان خودی در خیابان های ایران می نامید،لشگریانی که به دو گروه فتنه ساز و جو زده در زمین دشمن بازی می کردند.

 

لیدرهای فتنه و فتنه سازان اصلی ماجرا از رفاه طلبانی بودند که  به بچه پول دارهای مرفه و توهم زده تبدیل شده بودند و جمهوریتی را که سال ها برای رسیدن به پیروزی انقلاب شان چه خونه دل ها خورده و چه خون هایی ریخته بودند که در کمتر کوچه و محله ای از کشورمان تابلویی از نام یک شهید دیده م یشود،لشگریان استحاله طلبی که به قول داریوش سجادی اصلاح طلب چپ خط امامی مقیم آمریکا؛هزینه‌ای که جنبش سبز به مردم وارد کرد از جنگ بیشتر بود، من آنجا خون گریه می‌کردم، داشتم می‌دیدم که آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها چه می‌کردند، یک سره آنتن‌های آمریکا روی ایران بود، چیزی که سال ۷۶ بالا آمد و قدرت را در دست گرفت، مطلوب ما نبود.

 

 اصلاح طلبان در تله دموکراسی افتاده اند. وقتی شما روی مواضع کشدار نشسته ای که بتوانی رای جمع کنی؛ به مشکل می‌خوری! اما اصلاح طلبی که من برای خودم تعریف کردم هنوز سر جای خودش مانده است. من معتقد هستم وقتی شما آب گل آلود را در بهترین ظرف چینی بگذاری بازهم ماهیت آن آب تغییری نمی کند. ولی دوستان اصلاح طلب افتادند دنبال ظواهر ماجرا. از نظر من حکومت درختی است که اگر میوه بد می دهد مربوط به خاک و کود نامناسب آن است. این خاک یعنی بستر اجتماع. حکومت که از آسمان نیفتاده است. ولی اصلاح طلبان افتادند به جان درخت!

 

از آن سو تأکیدات امام خامنه ای در جریان فتنه سازی که در فرمایشات ایشان بارها بر شدت فتنه و براندازی تأکید شده بود سخن به میان می آمد،سخن از جریانی که تابلوی حمایتی سلطنت طلب و منافقین و رسانه های هم سو از VoA و رادیو اسرائیل را با خود همراه می دیدند و اما حاضر به کوتاه آمدن از غلط روشن خود نبودند و مقابله با جریان خط امام را هم در کارنامه خود ثبت کردند و شعارهای در ضدیت با انقلاب و ضدیت حمایت از مظلومان که از آرمان های اصیل امام بود سر دادند.

 

دیروز فتنه استحاله طلبان به جان انقلاب بود و امروز نفوذی هایی که بازهم راه را اشتباه آمده اند،بازهم تیشه به ریشه انقلاب میزنند و به جان درخت انقلاب افتاده اند،خودی هایی که دنیازده و سرسپرده به دنیایی هستند که امام حسین علیه السلام در مصاف با همان دنیا زدگان لشگری ۷۲نفری داشت و اما در مقابل خود هزاران نفر که به بهای چند عدد خرما و کیسه های نان و جو به مصاف پسر رسول خدا در کربلا پا گذاشته بودند،همان هایی که دیروز عهد و پیمان با خمینی بسته بودند و چه نامه ها که ننوشتند و چه جانبازی ها که نکردند اما وقتی سهم خواهی یشان شروع شد رحمی به خیمه های حسین علیه السلام هم نکردند و اما هیهات که به ملک هم نرسیدند و نمیرسند.

 

در پایان فتنه سازی۸۸به گفته سردمداران شان ما پول های خود را برای نیروهایمان در همان روزهای ۸۸ به دست شان رسانده بودیم،همان روزهایی که از فتنه سازی نا امید شده بودند و امید داشتند در پناه نفوذ بتوانند از درون راهی برای براندازی و استحاله بیابند،همانگونه که امام خامنه ای می فرمایند: ما مواجهیم با یک حمله‌ی همه‌جانبه‌ی فرهنگی و اعتقادی و سیاسیِ اعلام نشده؛ یعنی شما حالا که من دارم میگویم، قاعدتاً از من قبول می کنید لکن اطّلاع ندارید از آنچه دارد اتّفاق می‌افتد؛ بنده اطّلاع دارم از آنچه دارد اتّفاق می‌افتد؛ من دارم میبینم چه دارد اتّفاق می‌افتد؛ لشکر فرهنگی دشمن و لشکر سیاسی دشمن با همه‌ی ابزارهایی که برایشان ممکن بوده، حمله کرده‌اند به ما برای سست کردن اعتقادات دینی ما، سست کردن اعتقادات سیاسی ما، تقویت نارضایی‌ها در داخل کشور، جذب جوانها بخصوص جوانهای فعّال و اثرگذار در سطوح مختلف برای مقاصد خودشان؛ دارند کار میکنند. خب، در مقابل اینها کارهایی دارد انجام میگیرد؛ بچّه‌های حزب‌اللّهی، مردمان مؤمن، مسئولان باتعهّد کارهای خوبی دارند انجام میدهند لکن بیش از اینها باید در کشور کار بشود. یکی از قلمهای مهم، همین است که این مفاهیم باارزش مثل مفهوم جهاد، مفهوم شهادت، مفهوم شهید، مفهوم خانواده‌ی شهید، مفهوم صبر برای خدا، احتساب لله باید زنده بماند.

 

فتنه سازی و فتنه و نفوذ و نفوذی ها در تاریخ ماندگار می ماند و قطار انقلاب به جلو خواهد رفت و آرزوی آن هایی که میخواستند انقلاب به موزه پیوندند همچون گذشته همراه با تاریخ ننگین شان به موزه خواهد پیوست.

 

خداوند قاهر متعال می فرماید:وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدْوَّ اللّهِ وَعَدُوَّكُمْ وَآخَرِينَ مِن دُونِهِمْ لاَ تَعْلَمُونَهُمُ اللّهُ يَعْلَمُهُمْ وَمَا تُنفِقُواْ مِن شَيْءٍ فِي سَبِيلِ اللّهِ يُوَفَّ إِلَيْكُمْ وَأَنتُمْ لاَ تُظْلَمُون

 

و در برابر آنها آنچه توانستيد از نيروی (انسانى، سلاح‏هاى روز و هزينه نبرد) و اسبان بسته و آماده شده (وسايط نقليه مناسب) آماده سازيد كه بدين وسيله دشمن خدا و دشمن خود و دشمنان ديگرى را غير آنها كه شما آنها را نمى‏شناسيد، خداوند آنها را مى‏شناسد، بترسانيد. و هر چيزى كه در راه خدا انفاق كنيد (در روز جزا) به طور كامل به شما داده خواهد شد و بر شما هرگز ستم نمى‏رود (از حقتان كاسته نمى‏شود) .

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اقای مرادی خدایی مطالب این اقا رو درج نکن بابا این بی سواد چی بلده همش کپی میکنه فقط میخاد خودشو مطرح کنه والله قسم اینا بخاطر خدا این مطالب رو نیمزارن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها