نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. اسفند 1395 - 6:03
هفته پایانی دور اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال در گروه الف ،دو تیم نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه با نتیجه تساوی به کار خود در این مرحله پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در ورزشگاه شهید بشارت این شهرستان میزبان تیم نفت امیدیه بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید .

با کسب این نتیجه تیم های برق شیراز، اروند خرمشهر، نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه از گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال به مرحله بعد صعود کردند.

نفتی های گچساران در این دیدار با ترکیب  هادی زرین ساعد ، ساسان شیرمردی، علی جهانگیری ، کریم شاوردی ، محمد نوروزی، عباس عامری، سعید عنافچه ، فرشید علیزاده، فرشید پاداش، مصطفی نوبخت واسماعیل هاشمی نیا به میدان مسابقه رفتند.

تعویض های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه 60 محمدرضا مظاهری به جای سعید عنافچه زننده گل نفت و گاز گچساران در دقیقه 40 بازی به میدان رفت و سهیل صالحی نیز به جای محمدرضا مظاهری که دقایقی بعد از ورود به زمین دچار آسیب دیدگی شد به میدان رفت.

گل تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه 40 بازی توسط سعید عنافجه زده شد و گل نفت امیدیه نیز در وقت تلف شده نیمه اول توسط سعید درفشی وارد دروازه تیم گچساران شد.

تیم نفت و گاز گچساران با این تساوی 44 امتیازی شد و در رده سوم گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار گرفت.

گفتنی است،قرعه کشی مرحله دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور بین 12 تیم صعود کننده به مرحله دوم روز چهارشنبه 11اسفند ماه جاری  ساعت 14 در محل روابط عموی سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها