نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. ارديبهشت 1393 - 19:32
معاون فرماندار گچساران از تشکیل 5 کمیته برای برگزاری ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در این شهرستان خبر داد.

سیدمرتضی سجادپور ظهر امروزدر گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: ستاد ارتحال امام راحل در گچساران در قالب کمیته‌های پنج‌گانه شامل کمیته اعزام و اسکان، مراسمات و تبلیغات، روستایی و عشایری، دانشجویی، جوانان و بانوان و اصناف و بازاریان با نهایت تلاش سعی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم ارتحال امام (ره) را خواهند داشت.

وی با بیان این‌که مسئولیت اعزام کاروان زیارتی حرم امام راحل برعهده سپاه ناحیه است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان نسبت به معرفی، شناسایی و اعزام روحانیون مبلغ در منطقه جهت همراهی کاروان زائران هماهنگی لازم را با سپاه ناحیه گچساران به عمل خواهد آورد.

سجادپور عنوان کرد: طبق مصوبات اولین جلسه ستاد ارتحال امام راحل در این شهرستان، مقرر شد که مراسم ویژه ارتحال امام راحل در روز سه‌شنبه 13 خرداد از ساعت 18 تا 20 خرداد در محل مسجد شهیدان این شهرستان برگزار شود.

وی سیاهپوشی خیابان‌ها و میادین شهر در روز‌های 13، 14 و 15 خرداد توسط شهرداری گچساران را از دیگر برنامه‌های این ستادبرشمرد وافزود: مراسم روز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با اجرای مراسم صبحگاه مشترک با همکاری نیروی انتظامی و سپاه در یکی از دو ارگان انجام می‌پذیرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گچساران ادامه داد: مراسم ویژه روز قیام 15 خرداد در روز جمعه 16 خرداد هم زمان با برگزاری نماز جمعه توسط ستاد نماز جمعه این شهرستان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خدا کنه یه روز این برکنار بشه چه سیاستی داره که خودشو به تمام فرماندارا میچسبونه خدا بزرگه یه روز تمام کارات برملا میشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها