نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1393 - 23:50
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ی گچساران گفت: به مناسبت روز شوراها این مرکز در هر روستا یک کارگاه آموزشی به صورت رایگان برقرار خواهد کرد.

سید یدالله افضلی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، به ایجاد کارگاه‌های آموزشی در روستاهای گچساران اشاره کرد وگفت: به مناسبت روز شوراها مرکزفنی و حرفه ای گچساران در هر روستا یک کارگاه آموزشی به صورت رایگان برقرار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عمده جمعیت شهرستان گچساران را جمعیت روستایی تشکیل می‌دهد، افزود: به این دلیل سازمان برای تحقق عدالت اجتماعی با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته روستاها فعالیت گسترده‌ای در نظر داشته و برای هر روستا یک کارگاه آمو‌زشی تدارک دیده است.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای گچساران خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها به صورت رایگان بوده و در هر شرایط سنی و با هر نوع تحصیلات در هر زمان و مکان آموزش خود را شروع کرده و از کسانی که خواستار ثبت‌نام بوده می‌توانند با مراجعه به  پورتال جامع فنی حرفه‌ای و یا مراجعه حضوری، در خواست خویش را اعلام نمایند.

افضلی در ادامه با اشاره به اینکه در کارگاه‌های آموزشی حرفه‌های مختلف کشاورزی برای آموزش کشاورزان و رفع مشکلات آنها آموزش داده می‌شود، تصریح کرد: در حوزه خدمات نیز حرفه‌‌های مختلف رایانه و خیاطی آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها