نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. بهمن 1392 - 17:05
رئیس مرکز آفرینش‌های حوزه هنری کشور نسبت به قرائت شعرهای سیاسی و با مضامین توهین آمیز در شب شعر دانشگاه یاسوج واکنش نشان داد.

به گزارش آفتاب جنوب ،به نقل از صبح زاگرس،شامگاه روز گذشته، آیین شب شعر انقلاب در دانشگاه یاسوج برگزار شد که در این شب شعر، یکی از کسانی که برای قرائت شعر به جایگاه رفت با بیان مطالبی توهین آمیز و خواندن شعری شبیه بیانیه سیاسی واکنش علیرضا قزوه که در این مراسم حضور داشت را برانگیخت.

این شاعر انقلابی در پاسخ به مطالب توهین آمیز عنوان شده در این شب شعر گفت: در چنین برنامه هایی شاعران و هنرمندان باید اثر خود را ارایه دهند نه این که شب شعر را تبدیل به محفلی سیاسی کنند.

وی ضمن ابراز ناراحتی از اتفاق پیش آمده بیان داشت: قرار نیست به بهانه خوانش شعر خود، متن و بیانیه سیاسی قرائت کنیم.

شاعر مطرح کشورمان در ادامه با اشاره به «هو کردن» عوامل ضد انقلاب در دانشگاه لندن در یکی از سفرهای برون مرزی خود افزود: من آن جا آن عوامل ضد انقلاب را سرجای خود نشاندم این جا که دیگر کشور خودمان است و اجازه نمی دهم با بیان حرف های ضد انقلاب و ساختارشکنانه به نظام توهین شود.

به گزارش صبح زاگرس، قزوه در پاسخ به مطلب عنوان شده توسط دانشجوی یاد شده که پوینده، سیرجانی و مختاری را شهید خوانده بود گفت: شهدای واقعی ما افرادی مانند احمدی روشن و یا هزاران شهید دیگری است که جان خود را در راه اعتلای این نظام فدا کردند.

گفتنی است شب شعر انقلاب به همت معاونت فرهنگی دانشگاه یاسوج برگزار شد که به جای یک شب شعر انقلابی به شب شعری سیاسی تبدیل شد که در آن به انقلاب اسلامی توهین شد.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها