نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1392 - 16:15
به مناسب دهه انقلاب همایش تجلیل از فعالان قرآنی با حضور برخی از مسئولین شهری گچساران در محل حسینیه بهبهانیها برگزار شد.

به گزارش آفتاب جنوب ، حجت الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی در این آیین به نقش مراکز،کانونها و گروهای قرآنی در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید تلاش شودفرهنگ قرآنی در لایه‌ها و اقشار مختلف اجتماع نهادینه شود.

وی افزود: با بهره گیری از هدایت و آموزه‌های قرآنی و ترغیب بیشتر افراد به تفکر و پژوهش در آیات قرآن، جامعه‌ای سالم و به دور از آسیب‌ها و ناهنجاری ها خواهیم داشت.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران ادامه داد:از دستاوردهای مهم و عزتمند نظام جمهوری اسلامی ایران حاکمیت فضای روشن قرآنی و تمسک و انس آحاد جامعه با قرآن است.

 ملکوتی در ادامه به اهتمام  همه دستگاه ها و نهادها در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی و دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه ،امری مهم است که باید در کنار سایر شئون زندگی فردی و اجتماعی انسان، مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان شد:ازاهداف و دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي این است که آموزه هاي قرآني بدرستی در جامعه پیاده و اجرا شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی گچساران، تاکیدکرد: مابايد درتمامي صحنه هاي زندگی خود معارف قرآن را پیاده نماییم وهمگان رابرجدي گرفتن جلسات ومحافل قرآني دعوت نماییم.

حجت الاسلام ملکوتی در ادامه از فعالیت و تلاش موسسات قرآنی به خاطر تربیت حافظان ومربیان قرآنی تقدیرو تشکر کرد.

  گفتنی است  این همایش با مشارکت وهمکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،اداره تبلیغات اسلامی ، اداره اوقاف وامور خیریه،اداره آموزش و پرورش ،سپاه ناحیه گچساران وسایر کمیته های  ستاد دهه فجر گچساران برگزار شد.

در خاتمه این همایش از حافظان وقاریان ممتاز وفعال شهرستان گچساران تجلیل به عمل آمد.

ادامه تصاویر

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها