نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. بهمن 1392 - 11:26
فرماندار گچساران از اجرای برنامه ورزشی صبح و نشاط در 18بهمن ماه سال جاری در گچساران خبر داد.

محمد شفیعی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،به قطعی شدن اجرای برنامه ورزشی صبح و نشاط در دهه انقلاب در گچساران اشاره کرد و اظهار داشت:این برنامه به مناسبت دهه فجر و در روز 18 بهمن ماه سال جاری در گچساران برگزار خواهد شد.

وی افزود:این همایش پیاده روی خانوادگی از بوستان شهدای گمنام آغاز و به پارک مهرورزی ختم خواهد شد.

فرماندار گچساران ادامه داد:گروه ورزش شبکه سه سیما هر هفته با برپایی پیاده‌روی خانوادگی در صبح روزهای جمعه در شهرهای مختلف کشور در تلاش برای گسترش همدلی و وفاق ملی بین خانواده‌ها است.

شفیعی در ادامه ایجاد روحیه نشاط و ترویج ورزش‌های همگانی را از جمله اهداف این برنامه برشمرد و تصریح کرد: ایجاد نشاط و شادابی در جامعه، ایجاد همبستگی در بین خانواده ها و جامعه، معرفی شهرستان از طریق رسانه ملي، همگانی کردن ورزش و نهادینه سازی آن و پرکردن اوقات فراغت خانواده ها از اهداف برگزاری این همایش است.

وی یادآور شد: انجام ورزش های همگانی و خانوادگی کردن ورزش سبب ایجاد جامعه ای سالم و با نشاط خواهد شد و با ورزش می توانیم بسیاری از بیماری ها را از خانواده ها دور کنیم.

فرماندار گچساران تصریح کرد:تجهيز پاركها و اماكن عمومي به امكانات و ابزارهاي ورزشي گامي موثر در راستاي نهادينه شدن ورزش همگاني و سلامتي جامعه است.

شفیعی ایجاد فرهنگ ورزش در بین خانواده ها را گام مهمی در  توسعه ورزش های همگانی دانست و گفت: مشاركت و حضور پرشور مردم در صحنه هاي اجتماعي موجب سربلندي ايران اسلامي بوده و نشانگر وجود شور و نشاط اجتماعي در بين آحاد ملت است.

وی در ادامه اظهار کرد:جمعه 18 بهمن92 نیز به مناسبت دهه ی انقلاب اسلامی، رژه یک هزارو 500نفری موتورسواران گچسارانی از محل فلکه فرودگاه تا پارک مهرورزی بطور همزمان با برنامه صبح و نشاط برگزار خواهد شد.

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه کمیته های مختلفی برای  هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه تشکیل شده است، گفت: این برنامه می‌تواند در معرفی گچساران و قابلیت‌های مختلف این شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، فرهنگی، ورزشی همچنین پتانسیل‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف تأثیرگذار باشد.

این مقام مسئول یادآور شد:همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گچساران با میزبانی از برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما برگزار و به صورت زنده ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها