نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. خرداد 1402 - 13:51
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران با حضور در منزل خانواده مرحوم «سید عبدالکریم موسوی» آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و اهداکننده عضو به بیماران نیازمند، از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده این جانباز دفاع مقدس قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سرهنگ عزیزی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران با همراه جمعی از کارکنان این ناحیه مقاومت با حضور در منزل خانواده مرحوم «سید عبدالکریم موسوی» آزاده و جانباز هشت سال دفاع مقدس و اهداکننده عضو به بیماران نیازمند، از اقدام انسان دوستانه و خداپسندانه خانواده این جانباز دفاع مقدس قدردانی کرد.

سرهنگ عزیزی در این آیین ضمن تبریک دهه کرامت گفت: امروز به مناسبت روز اهدای عضو خدمت شما خانواده محترم مرحوم «سید عبدالکریم موسوی» رسیدیم، مرحوم موسوی از آزادگان و جانبازان دوران دفاع مقدس بودند که در طول زندگی همواره خدمت به مردم را سرلوحه کارهایشان قرار داده بودند.

وی در ادامه افزود: حقیقتاً جانبازان عزیز سلامتی و رفاه خود را فدای میهن، اعتقادات و مردمشان کردند تا پاسدار ارزش‌ها، خاک و ناموسشان باشند و امروز جانبازان بسیاری هم هستند که بدون هیچ چشم‌داشتی در میان مردم زندگی می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه گچساران گفت: مرحوم موسوی از جانبازانی بودند که خالصانه و جهاد گونه در بین مردم زندگی کردند و بعد از وفات نیز بخشی از اعضای بدنشان به بیماران نیازمند اهدا شد و با اهدای عضو به بیماران حیاتی دوباره بخشیدند.

 گفتنی است «سید عبدالکریم موسوی» آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس بود که در 8 مهرماه 1401 به دلیل عارضه مغزی دار فانی را وداع گفت و با رضایت خانواده اعضای بدنش برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا شد.

وعده آزادی از حضرت علی‌اکبر (ع)

«سید عبدالکریم موسوی» در بخشی از مصاحبه‌اش با این پایگاه خبری تحلیلی در مردادماه سال 1400 در خصوص نحوه آزادی اسرا از اردوگاه‌های رژیم بعث عراق گفته بود: در شبی از ایام محرم بود که به همراه بچه‌های اردوگاه عزاداری و مرثیه‌سرایی کردیم و زیارت عاشور خواندیم؛ نیمه‌شب در اردوگاه در 3 ردیف به استراحت می‌پرداختیم که به خواب رفتم در عالم خواب حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام را دیدم که در خواب به من وعده دادند به‌زودی خبر خوشی به شما خواهد رسید و از اسارت آزاد خواهید شد و درست یک ماه بعدازآن خواب خبر آزادی اسرا از جراید و مطبوعات عراق به ما رسید. متن کامل مصاحبه با این آزاده گچسارانی را می‌توانید «اینجا» مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها