نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. ارديبهشت 1402 - 23:57
مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،مسابقات ورزشی فرهنگیان یادواره شهید ابراهیم هادی با حضور نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی آغاز شد.

این مسابقات با حضور بانوان معلم و ورزشکار در چهار رشته بدمینتون، والیبال، بسکتبال و پینگ‌پنگ آغازشده و به مدت دو روز ادامه دارد.در این مسابقات 300 نفر از بانوان فرهنگی شامل ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و عوامل داوری این دوره از مسابقات حضور دارند.

سید ناصر حسینی پور، نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در این آیین گفت: اگر روح و جسم سالم باشند حتماً انسان را به تکامل می‌رساند و انسان می‌تواند هم زندگی فردی و هم جامعه را به رشد و تعالی برساند، لذا برگزاری رقابت‌های ورزشی بسیار ارزشمند و مبارک است.

وی افزود: به‌عنوان خادم مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از همه عزیزان تشکر می‌کنم. یادی هم می‌کنیم شهید پهلوان ابراهیم هادی که این دوره از مسابقات ورزشی فرهنگیان به نام این شهید والامقام مزین شده است.

حسینی پور تصریح کرد: ابراهیم هادی در حقیقت نماد جوانمردی و غیرت است و آن زمان که در کشتی مبارزه‌ای دارد و رقیب هم که می‌داند که از ابراهیم شکست می‌خورد، در ابتدای مسابقه به ابراهیم می‌گوید که این کشتی را باید ببریم چراکه باید هزینه عمل جراحی مادرم را بپردازم.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانمردی ابراهیم همین است که در رقابتی که می‌داند برنده است و می‌تواند حریفش را شکست می‌دهد اما به‌عمد می‌بازد تا مشکل رقیبش برطرف شود که در حقیقت ابراهیم برنده واقعی این مسابقه است چون روح بزرگی دارد.

وی اظهار کرد: روح وقتی بزرگ شد به‌تبع جسم در سختی بیشتری قرار می‌گیرد چراکه انسان‌های دارای روح بزرگ و متعالی مدام در حال تلاش هستند. شهید سلیمانی چون روح بزرگی داشت شب و روز برایش فرقی نداشت و مدام در میدان جهاد حضور داشت.

حسینی پور تصریح کرد: آن‌کسی که روح کوچکی دارد و جسمش در راحتی است برای جامعه تأثیرگذار نخواهد بود چراکه حاضر به فداکاری نیست. امیدوارم که برای رسیدن به یک روح متعالی و همچنین خدمت به مردم خالصانه تلاش کنیم.

گفتنی است این رقابت‌ها با حضور 20 تیم از بانوان فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران برگزار خواهد شد.

 

 

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها