نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. ارديبهشت 1402 - 7:45
مسئول بسیج فرهنگیان گچساران طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ پاسدارتیمورعباسی ،مسئول بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران طی  پیامی روز معلم را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بخوان به نام خدایی که آموزه هایش با عشق و صفا بر لوح پاک قلب رسولش حضرت محمد مصطفی (ص) نقش بسته و تعالیم حکیمانه ی رسالتش تربیت کننده و خالق معلمانیست که با تمام وجود در مسیر جهاد علمی و تعلیم و تربیت ، خالق و صانع آیندگان عالم و خادمانی هستند که جامعه ی ما را علی الخصوص پس از برقراری نظام اسلامی به سمت قله های رفیع عزت و سربلندی سوق میدهند.

رسالت پیغمبری و حکیمانه ای که مولد ایثارگرانی همچون مطهری ،باهنر و بهشتی هاست. رشد و اعتلای جامعه و گذر آن از موانع و مشکلات گوناگون  جز با اهتمام جدی قشر نخبگانی ،فرهنگی و اساتید محترم در حوزه ی تعلیم و تربیت انجام نخواهد شد.

انسان به تعالی و روشنایی نخواهد رسید مگر از طریق انوار تعلیم و تربیت و بر همین اساس است که این مهم به‌عنوان شغل و وظیفه انبیاء الهی نام برده شده لذا معلمی هنری آسمانی برای نقش بستن ایمان و علم بر لوح جان بشر و سیراب کردن آن از سرچشمه زلال فطرت پاک و خداجوی است.

 روز معلم روز بزرگداشت عالم باتقوا، دانشمند فرزانه و مجاهدی نستوه، علامه شهید مرتضی مطهری است. حکیمی که موجی از بصیرت افزایی را با آثار ارزشمند خود در زمینه های گوناگون میان آحاد جامعه ایجاد کرد.

سازمان بسیج فرهنگیان شهرستان گچساران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید معلم، استاد مرتضی مطهری، این روز را به معلمان، اساتید دانشگاه ها و مربیان عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت عرض مینماید.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها