نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1401 - 10:24
حمایت از مصرف‌کننده، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل مواد غذایی پرمصرف در روزهای پایانی سال از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره در گچساران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرزاد اکبری، رئیس اتاق اصناف گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص برپایی این نمایشگاه در این شهر گفت: نرخ اجناس نمایشگاه بهاره گچساران ۱۵ تا ۲۰ درصد پایین‌تر از نرخ بازار گچساران خواهد بود و نظارت مستمر و منظم بازرسان بر روند توزیع کالا در این نمایشگاه وجود دارد.

 وی بابیان اینکه ۷۰ درصد از غرفه داران این نمایشگاه متعلق به بازاریان بومی و ۳۰ درصد دیگر به فروشندگان غیربومی تعلق دارد، افزود: حمایت از مصرف‌کننده، ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا و کنترل مواد غذایی پرمصرف در روزهای پایانی سال از اهداف اصلی برپایی نمایشگاه عرضه کالای بهاره در گچساران است.

رئیس اتاق اصناف گچساران ادامه داد: غرفه‌های تنقلات و مواد غذایی، مواد پروتئینی، کیف و کفش، آجیل، خشکبار، پوشاک و سایر نیازمندی‌های موردنیاز مردم در ایام نوروز از مهم‌ترین غرفه‌های موجود در این نمایشگاه است. اگرچه گوشت قرمز و سفید به‌صورت روزانه و به نرخ دولتی به شهروندان ارائه می‌شود.

اکبری در ادامه بابیان اینکه 60 درصد از غرفه‌های این نمایشگاه مختص پوشاک، کیف و کفش و 40 درصد دیگر متعلق به آجیل، شیرینی و دیگر کالاها است گفت: نمایشگاه فروش بهاره به‌منظور حمایت از کالای ایرانی تا ۱۶ اسفندماه و از ساعت ۱۵ پذیرای شهروندان است.

براین اساس نیز تعداد غرفه‌های این نمایشگاه ۱۶۰ غرفه بوده و عمده غرفه داران این نمایشگاه از تولیدکنندگان سراسر کشور هستند. در این نمایشگاه کمیته نرخ‌گذاری بر اساس کیفیت اجناس، قیمت‌گذاری می‌کند.

ادامه نیز تصاویری از این نمایشگاه را مشاهد می کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها