نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1401 - 13:18
اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اجلاس عمومی مجمع بسیجیان گچساران صبح امروز در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران با حضور سردار مصطفی مثنوی جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ ارسلان جو،مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف بسیج برگزار شد.

در این آیین سردار مثنوی، جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به ایراد سخن پرداخت،وی در بخشی از سخنانش به فتنه اخیز دشمن اشاره کرد و گفت:کشورمان در سال های اخیربه جهت رشد باورهای دینی و به جهت توجه به منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی از این فضای تهدید و بحران زده فاصله گرفته به گونه ای که امروز نیروهای مسلح ما بدون سلاح و مهمات به صحنه اغتشاشات به جهت دفاع و صیانت از آرمان های انقلاب می آیند و اگر دقیق به موضوع نگاه کنیم این همان روح انقلابی گری را نشان می دهد و این باور نیز ایجاد شده است.

وی در ادامه هم افزود:امروز درگیر یک جنگ شناختی هستیم و برخی ها درون کشور هم درفتنه اخیر دشمن خطای شان راهبردی و عمدی بود و با مسائل به شکل سیاسی برخورد کردند و سیاهنمایی و جهت دهی کردند و نسخه های غیرقابل اجرا برای بشریت ریختند و به اقسام تحریف نیز کشاندند.

سردار مثنوی در بخشی از سخنانش هم با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هیئت های اندیشه ورز بیان کرد: افزود:تاکید مقام معظم رهبری برتشکیل هیات های اندیشه ورز بوده و ما به تلاش شما بسیجیان امید داریم که کارها را به شایستگی تا حصول نتیجه لازم و رفع مشکلات پیش ببرید،اگرچه به فرموده رهبر انقلاب هیات اندیشه ورز بایستی منتج به راهبرد نگاری در نظام اسلامی شود.

تجلیل از چهار کارگروه برتر مجمع بسیج شهرستان بخشی دیگر یاز این آیین در تلار فرهنگیان بود ،هرچند از "یدالله مرادی" رئیس سه دوره پیشین مجمع بسیج شهرستان گچساران به پاس خدمات  انجام شده نیز قدردانی شد.

براین اساس نیز در این اجلاس از چهار طرح برگزیده با موضوعات اقتصاد زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، تعلیم و تربیت و همچنین زنان و خانواده توسط نمایندگان کارگروه ها در جمع هیات داوران نیز دفاع شد.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها