نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1401 - 20:50
نیروی انتظامی خادم مردم و آبروی کشور است به هوش باشیم و به گوش باشید که دشمن در اتاق فکرخویش به دنبال طراحی، سازماندهی و برنامه ریزی علیه ارزش های انقلاب است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید قدرت الله بیعت اصل، فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در یادداشتی نوشت:کسانی که آگاهانه،یا غیرآگاهانه هم صدا و هم نوا با دشمنان، معاندین ، منحرفین و پس مانده های دوران ستم شاهی سوت و کف می زنند یا اشک تمساح می ریزنند و برای اینکه از قافله عقب نمانند با کلمات دهان پر کن جامعه را ملتهب و فضاسازی می کنند،بهتراست به جای عشوه گری و فرافکنی و قرطاس بازی چاره اندیشی و کار فرهنگی کنند.

نیروی انتظامی خادم مردم و آبروی کشور است به هوش باشیم و به گوش باشید که دشمن در اتاق فکرخویش به دنبال طراحی، سازماندهی و برنامه ریزی است اگر در مکانی فرض بر اینکه اشتباهی هم رخ داده باشد قطعا با تیزبینی سربازان گمنام و قوای مقتدر قضایی و دستگاه نظارتی ناجا که بسیار دقیق و حساس است رسیدگی و پاسخ هم شفاف بیان می شود.

اما فراموش نشود هنوز در سراسر کشورمان جوانان برومند در جهت برقراری امنیت و آسایش پرپر می شوند و فراموش نشود هنوز جنازه مطهر خیلی از جوانان  رشید که در دفاع از نوامیس و استقلال و آزادی کشورمان شهید شدند به وطن بازنگشته است.

فراموش نشود که هنور سحرگاهان صدای فریاد و شیون مادران، پدران، فرزندان، خواهران، برادران و همسران شهداء به گوش می رسد،هنوز جانبازان شیمیایی ، اعصاب و روان و قطع نخایی در منازل خود با مرگ دست وپنجه نرم می کنند.

هنوز در دفاع از کشور و نوامیس در سراسر عالم بوی دود و باروت استشمام می شود و هنوز سخنان رهبر کبیر انقلاب در خصوص نوشیدن جام زهر در اذهان فراموش نشده است،هنوز سخنان دردمندانه و جگر سوز رهبر انقلاب که فرمودند جان ناقابلی دارم،جسم ناقصی دارم و اندک آبرویی ... فراموش نشده است.

لذا اگر بصیرت نداشته باشیم و کوتاهی ،مسامحه و غفلت کنیم و نیز دشمن و اهداف دشمن را نشناسیم با شیطنت، فضاسازی، کشته سازی و مظلوم نمایی ،تحریک و عوام فریبی، نفود اهداف پلید و قبیح خویش را دنبال و خسارات جبران ناپذید وارد می کنند آن وقت در روزقیامت جلوی امام وشهداء سر افکنده ایم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها