نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. مرداد 1401 - 12:07
فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا گفت:متاسفانه افرادی که منافق بودند و جمهوری اسلامی به آنها رافت کرد،امروز درمقابل فرماندهان و شهدای ما گردن کشی و توهین ها هم می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،همایش بزرگ سالروز ورود آزادگان سرافرازبه میهن اسلامی با حضور سردار احمد خادم سیدالشهداء، فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا درجنوب غرب کشور؛سید ناصر حسینی پور نماینده گچساران و باشت درمجلس، آزادگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهداء، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت نفت و گاز گچساران برگزار شد.

سردار احمد خادم سیدالشهداء، فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در این آیین ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام گفت:جبهه مکانی بود که رزمندگان به خودشان جرات می دادند و جانفشانی می کردند و برای اسلام ناب محمدی (ص)جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و جانانه هم مقابل دشمن نبرد کردند.

وی افزود:رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با تاسی از نهضت عاشورا با دشمن پیکار می کردند،بنابراین انسان با ایمان از آهن هم محکمتر است و رزمندگان ما در این عرصه هیچ گونه سستی از خودشان نشان  ندادند و خالصانه هم ایستادگی و مقاومت کردند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا ادامه داد:"لبیک یا حسین علیه السلام" رزمندگان در دوران دفاع مقدس لرزه براندام دشمنان انداخته بود،پیروزی در عملیات های مختلف کار خداوند بود چرا که رزمندگان برخداوند توکل داشتند.امثال شهید حججی ها و شهدای مدافع حرم در مقابل داعش و گروه های تکفیری جانفشانی کردند،۲هزار دانشجوی افسری عراق را داعش سربرید و اما شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم طومار داعش را در هم پیچیدند.

سردار خادم سیدالشهداء تصریح کرد:داعش سودای حکومت بر ممالک اسلامی را داشت و شهید سلیمانی و شهید همدانی، حشدالشعبی عراق و بسیج سوریه را تشکیل می دهند که مقابل دشمن تکفیری مقاومت می کنند اما متاسفانه شخصی هم در کشورمان پیدا می شود که به مدافعان حرم توهین می کنند.

وی افزود:بنابراین حتی درآن کشورهای کمونیسم هم به کشته هایشان احترام می گذارند،و امروز هم مردم‌ایران اسلامی نیز قدردان فداکاری ایثارگران،آزادگان،جانبازان وشهداء هستند.متاسفانه افرادی که منافق بودند و جمهوری اسلامی به آنها رافت کرد درمقابل فرماندهان و شهدای ما گردن کشی می کند و توهین ها هم می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا بیان کرد:الحمدالله امروز جمهوری اسلامی از قدرت و عزتی برخوردار است که کشورهایی از ایران اسلامی نیز سلاح می خرند،امروز دشمنان از اقتدار ایران اسلامی واهمه دارند و دنیا امروز به نفوذ و جایگاه موثر جمهوری اسلامی در تصمیم گیری ها نیز واقف است.

سردار خادم سیدالشهداء درادامه گفت:امام حسین درگودال قتلگاه فرمودند که راضی به رضای خداوند هستیم و حضرت زینب سلام الله علیها هم درمجلس شام می فرمایند که "چیزی جز زیبایی ندیدم" و این یعنی همان سبک زندگی اسلامی.پس رزمندگان عزیزمان زیر بیرق امام شان ایستادند وبه این پیروزی های عظیم نیزدست یافتیم.

وی افزود:باید توجه داشت که درس امروز ما خداشناسی است و کار بایستی حتما برای خداوند باشد تا نتیجه لازم نیز حصول یابد.

ادامه نیز تصاویری از این آیین را شاهد باشید.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها