نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مرداد 1401 - 22:37
یازدهمین یادواره شهدای عملیات "شمال غرب" با حضور خانواده های معظم شهداء در مجتمع فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یازدهمین یادواره شهدای عملیات شمال غرب با حضور خانواده های معظم شهداء، فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولین در سالن  مجتمع فرهنگی ورزشی آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین گفت:یادمان نرفته است که در دفاع مقدس یک گردان سربند یا حسین علیه السلام بسته بودند و همه نیز به شهادت رسیدند ،یادمان نرفته آنهایی که میهمان اباعبدالله الحسین علیه السلام شده اند و یادمان نرفته سبک بالانی که در شمال غرب کشورمان جانانه و شهادت گونه با دشمن نبرد کردند و از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی صیانت کردند.

وی افزود:کهگیلویه و بویراحمد دیار مردان مردی است که ۱۵۰۰کیلومتر دورتر از جغرافیای استان مان بارهای بار نیز اجرای ماموریت کرده اند چرا که فرزندان این استان یادگاران حماسه پدخندق هستند و به برکت خون شهداء نیز امروز ایران اسلامی دشمنانش را مستاصل کرده است.

سردار حکمتیان تصریح کرد:امام راحل دو ابر قدرت شرق و غرب را همزمان به زانو درآوردند و قطار انقلاب را پس از 1400سال به حرکت درآوردند.در حقیقت شهداء جان دادند تا ما امروز با عزت و سرافراز باشیم و قله های پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری با اقتدار فتح کنیم.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:بنابراین بایستی قدردان دستاوردهای ارزشمند انقلاب باشیم، چرا که به برکت خون شهداء بدست آمده است،بنابراین صیانت از هویت فرهنگی ، اعتقادی و آرمان های انقلاب اسلامی از وظایف همگانی  همه آحاد مردم است.

وی افزود:این موضوع به وضوح نیز مشخص است که جمهوری اسلامی قصد چپاول هیچ کشوری را نداشته و ندارد، هرچند ایران اسلامی ملتی مستقل و آزاده درجهان است. اما نظام سلطه تمام توطئه ها و فتنه ها را علیه ملت ایران به کار گرفته است.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهدای ما زنده تاریخ هستند چرا که با خدای خود معامله کردند و در حقیقت شهدا "عِند رَبهم یُرزقون" هستند. دنبال اسوه و الگو از سیره شهداء باشیم  چرا که سیره شهداء الگوی جامع برای جوانان است هرچند یک قشر را پیدا کنید که شهید نداشته باشد.

وی افزود:امروز جنگ ،جنگ ترکیبی  و شناختی است و جهاد،جهاد تبیین است چرا که  باور، ایمان ،اعتقاد، آرمان و ارزش های ما را دشمن مورد تهاجم قرار داده است و خاکریزها دیگر مشخص نیستند و فضای مجازی، اینترنت و ماهواره... را در برمی گیرد.

سردار حکمتیان تصریح کرد:این گروه های تروریستی و کسانی که عرضه درک و فهم این انقلاب را نداشتند امروز آنطرف مرزها برای انقلاب اسلامی شاخ و شانه می کشند،امروز جنگ ،جنگ اقتصادی است و معیشت مردم را تحت تاثیر قرار داده اند و دشمن با سیاه نمایی دنبال این است که نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و دنبال این است که در نظام جمهوری اسلامی ساختار را عوض کنند چرا که می دانند این حکومت صاحب دارد و عدل جهانی را باید بگستراند.

فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت:امروز جنگ روانی،تبلیغاتی و سایبری را داریم .امروز جنگ، جنگ نرم است و تکلیف است که همه جهاد تبیین کنیم و نگذاریم از رژیم منحوس پهلوی تطهیر سازی کنند و نگذاریم نظام ما را مفسد تلقی کنند.

وی افزود:به عنون سربازی در حوزه جنگ سخت بدانیدکه ما جنگ سختی را نداریم چون آنقدر به حول و قوه الهی قوی و قدرتمند شده ایم که دشمن جرات استفاده از گزینه نظامی را ندارد و اگر قرار بود جنگی نظامی اتفاق می افتاد، زمانی که عین الاسد به یک ویرانه تبدیل شد، زمانی که کشتی استعمار انگلیس را میان ناوهای جنگی اش و شنود بیسیم ها مثل یک گوساله افسار کرده و به ساحل دریا آوردیم ،زمانی که مقرهای گروهک های تروریستی داعش را در دیرالزور موشک زدیم ،زمانی که لانه جاسوسی اسرائیل را در اربیل مورد هدف قرار دادیم ،زمانی در جنگ های مختلف غزه قهرمان ما موشک ها سمت گنبد آهنین رها می کند، زمانی که حاج قاسم عزیزمان همه راهبردهای آمریکا را در منطقه به شکست ختم کردند،زمانی که ما پهبادهای آمریکایی را مثل یک آهن پوسیده به ساحل دریا نشاندیم،اتفاق می افتاد.

سردار حکمتیان ادامه داد:بنابراین آمریکایی ها هفت تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردند اما چراغ خاموش به منطقه می آیند و اینها نشان می دهد که هژمونی قدرت آمریکا در حال افول است.

سرتیپ دوم پاسدار شهید «گودرز نجفی»، سرهنگ پاسدار شهید «عبدالمحمد خرم روز» جانشین گردان امام حسین (ع) و سروان پاسدار شهید «حبیب‌الله آرام زاده»، ستوان یکم پاسدار شهید «قاسم قاسمی»، ستوان یکم پاسدار شهید «آیت صدیقی»، ستوان دوم پاسدار شهید « قاسم احمدی» و ستوان دوم پاسدار شهید «محمد سهرابی ثانی» از تیپ 48 فتح سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد مردادماه سال 90 در حین درگیری با گروهک تروریستی «پژاک» در استان کردستان به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها