نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. تير 1401 - 14:30
حجت الاسلام حجازی گفت:پس معلوم است دولت راه را درست می رود و یک جراحی اقتصادی می کند تا مچ دزدان گرفته شود و فسادها ،اختلاس ها ، اشرافی گیری ها و... درکشورمان جمع شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران در خطبه های  نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:مقام معظم رهبری باتوجه به یادواره شهدای عشایر در فرمایشاتی فرمودند که یکی از مهمترین ابعاد جنگ نرم دشمن همین است که انگیزه دین را در بین مردم خاموش و یا تضعیف کنند و سعی دشمن این است که امید و خوش بینی به آینده را درجامعه تضعیف کند، بنابراین هرکسی که جامعه را نسبت به آینده ناامید کنند آب به آسیاب دشمن می ریزد.  

وی افزود:دشمن هر روز به سبکی فتنه انگیزی می کند و دشمن این روزها به دنبال دین زایی و قرآن زدایی در بین مردم است، بنابراین دشمن در بین نسل جوان به نوعی قداست دین را مورد هجمه قرار می دهد، و به دین مبین اسلام ناب محمدی(ص) که تنها راه نجات بشریت است خدشه وارد می کنند که لازم است همه هوشیار باشیم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:حضرت آقا نیز درباب یادواره شهدای عشایر نیز فرمودند که به فرموده حضرت امام راحل عشایر ما همیشه سربلند بوده و در همه حال از عزت و شرف مملکت دفاع کرده اند. اما مناسبت های این هفته نیز فردا شنبه چهارم تیرماه روز "دحو الارض" است روزی که زمین از زیر آب خودش را نشان داد واولین نقطه نیز جای کعبه مقدس بود بنابراین مومنین و مومنات برای آداب این روز بزرگ به مفاتیح الجنان مراجعه فرمایند.

حجت الاسلام حجازی گفت:این روزها نیز ایام برگزاری حج است و یکی از ثمرات حج این است که در دورانی که جانشین امام زمان(عج) در نقطه ای از عالم حضور دارند،که به جهان اعلام می کنند که مسلمان برده نیستند بلکه حُر و آزاد هستند  که به طواف کننده دور کعبه نیز اعلام می کنند که نفی شرک و بدین معنی که ما فقط بنده خدا هستیم و بنده هیچ مخلوقی هم نیستیم.

امام جمعه گچساران ادامه داد:تفکر صهیونیزم که حاکم بر مسیحیت است این ایده را القا کرده که همه عالم برده اند و می گویند چهارپایان ما از مردم دنیا ارزشمند تر هستند و چرا برخی ها نباید از خواب غفلت بیدار شوند و این تفکر صهیونیسم را بفهمند و مطالعه کنند که لازم است دقت بیشتری شود.

وی افزود: پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر است که باید بیشتر تلاش کنیم و به داد جوانان برسیم چرا که یک فرد معتاد خانواده و جامعه را با مشکلات فراوانی همراه می کند و مردم هم عنایت و کمک کنند روزی این مصیبت از جامعه  ریشه کن شود.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:هفته قوه قضاییه است که از همه عزیزان دستگاه قضا نیز قدردانی و تشکر می کنم و سالگرد شهادت آیت الله بهشتی و 72تن از یاران ایشان در هفتم تیر سال 60را نیز گرامی می داریم.

حجت الاسلام حجازی گفت:دستگاه قضا حتما باید قدرت داشته باشد تا به وظایفش عمل کند، آنهم در برابر کسانی که مخل امنیت مردم هستند و لازم است دستگاه قضا هم بیش از پیش حمایت و تقویت شود.

امام جمعه گچساران ادامه داد:هم مسئولین و هم خود مردم باید عدالت محور باشید، هرکسی باید خودش را قانع به عدالت ، پذیرش و رعایت عدالت کند که  تلاش کنیم در عمل دستگاه قضا را یاری دهیم.

وی درادامه هم افزود:دولت شبانه روز زحمت می کشد، نمی خواهیم بگوییم مشکلات وجود ندارد ولی دولت ویرانه ای را تحویل گرفت.والله برخی در ماه هم دو میلیون تومان درآمد ندارند و کسی هم در ماه 100میلیون می گیرد و با پررویی می گوید حقم است!،پس دولت می خواهد این مسائل را اصلاح کند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد: بنابرین مچ دزد باید گرفته شود هر کسی که می خواهد باشد ولو برادر من هم باشد ،دولت دارد زحمت می کشد و تلاش می کند و حضرت امام (ره)نیز معیاری دارند  که هر وقتی دشمنان از شما تعریف کردند بدانید که راه را کج می روید و هروقت نیز دشمن شبانه روز علیه شما فتنه انگیزی کرد پس بدانید راه را درست می روید.

حجت الاسلام حجازی گفت:پس معلوم است دولت راه را درست می رود و یک جراحی اقتصادی می کند تا مچ دزدان گرفته شود و فسادها ،اختلاس ها ، اشرافی گیری ها و... جمع شوند.

امام جمعه گچساران ادامه داد:در خصوص حجت الاسلام صلواتی هم برخی منافقین غلطی کردند و تهمت هایی به ایشان زدند که لازم است از مردم ولایت مدار بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی تشکر کنم.

وی افزود:حجت الاسلام صلواتی به زیارت کربلا رفته بودند که توهین هایی هم منافقین به ایشان داشتند،اما وقتی از زیارت برگشتند مردم قدرشناس منطقه قلعه رئیسی استقبال کم نظیری از ایشان داشتند که از این قدر شناسی صمیمانه تقدیر و تشکر می کنیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها