نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. خرداد 1401 - 14:55
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد از نزدیک با فرماندار گچساران و رئیس بیمارستان بی بی حکیمه این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، در سفر یکروزه کیان دهراب پور،مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمدبه شهرستان گچساران،وی ضمن دیدار با کارکنان بیمه سلامت گچساران از نزدیک با فرماندار گچساران و رئیس بیمارستان بی بی حکیمه این شهرستان نیز دیدار و گفتگو کرد.

 دهراب پور در دیدار با فرماندار گچساران نیز اظهار کرد: مدیر جدید بیمه سلامت گچساران دارای ظرفیت خوبی است که می توان در راستای ارائه خدمت به مردم تاثیرگذار شوند.هرچند  مهم ترین برنامه  بیمه سلامت بیمه همگانی است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت نسبت به بیمه شدن مردم اقدامات لازم را آغاز کرده است، تصریح کرد: یکی از دغدغه های مقام رهبری بیمه شدن مردم و هزینه درمان آنها است.بیمه سلامت با توجه به شرایط اقتصادی برای کاهش هزینه درمان مردم تلاش می کند.

وی گفت: امیدواریم در گچساران تمام افراد تحت پوشش بیمه قرار گرفته واز مزایای بیمه سلامت بهره مند شوند.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد خاطرنشان کرد: امید می رود با همکاری و تعامل ادارت و بخشداری شهروندان برای تحت پوشش خود در بیمه سلامت مراجعه کنند.

دهراب پور بیان کرد: اقدامات درمانی افراد تحت پوشش بیمه سلامت تا ۳ ماه رایگان و بعد از این زمان طبق آزمون وسع کارت کار و رفاه اجتماعی دهک ها مشخص می شود.تا کنون نظام جمهوری اسلامی  خدمات بسیاری را در حوزه های مختلف به مردم ارائه داده است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه به زودی ۲۷ بیماری صعب العلاج تحت پوشش بیمه سلامت قرار می گیرند، اضافه کرد: در حال حاضر بیمه سلامت ۹۰ درصد از تسهیلات یا هزینه درمان زوج های نابارور تحت پوشش این بیمه را تقبل می کند.

دهراب پور اضافه کرد: به دلیل هزینه بالای اقدام باروری این کار بسیار با ارزش  و بسیار تاثیرگذار است.

حمید ارشادی رئیس بیمه سلامت گچساران نیز گفت: خدمت به مردم و شهروندان یک رسالت بزرگی است که باید به بهترین نحو انجام شود درحالی که خدمات مطلوب و پوشش بیمه همگانی از وظایف مهم بیمه سلامت است.

رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه بیمه اقشار کم درآمد جامعه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اگر بیماری به فرمانداری مراجعه می کند آن را به بیمه سلامت ارجاع داده تا اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا تعداد بیمه شدگان شهری و روستایی همزمان افزایش پیدا کند.

رئیس بیمه سلامت گچساران با اشاره به اینکه  در راستای پرداخت مطالبات بیمارستان  اقدامات لازم انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: به منظور بهبود کیفیت گروه های مشترک نظارتی تشکیل خواهد شد.

ارشادی بیان کرد: هرجا که مراکز سلامت شهرستان به آموزش نیاز داشته باشند اقدام خواهیم کرد،در حال گام برداشتن به سمت سلامت محوری هستیم و در انجام تمام اقدامات نیازمند همکاری فرمانداری و ادارات  و سایر دستگاه هاهستیم.

وی افزود: بیمه سلامت به بیمارانی که باید پرونده داشته تا بتوانند دارو دریافت کنند  توجه ویژه ای دارد.انتطار داریم که اجرای کامل نسخه نویسی الکترونیک را رعایت کنند،تا پارسال تمام مطالبات به مراکز موسسات طرف قرارداد را پرداخت کرده ایم.

 

وی گفت: توانایی انجام عقد قرارداد با کل موسسات و متخصصان وجود دارد، امیدواریم که پزشکان و موسسات که هنوز قراردادی با بیمه سلامت انعقاد نکردند هر چه زودتر اقدام کنند.

رئیس بیمه سلامت گچساران ادامه داد: در گچساران از ظرفیت نیروهای جهادی استفاده کرده و سه دهک رایگان را شناسایی و آنها را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

روانبخش دیهیم خوب فرماندار گچساران نیز اظهار کرد: بحث سلامت اولویت جامعه است،گچساران شهر صنعتی و به اسم نفت مطرح شده ولی دارای آمار بالای بیکاری بوده و دهک های نیازمند نیز در آن وجود دارد.

وی بیان کرد: انتطار داریم بیمه سلامت تعامل لازم را با ادارات و مردم داشته و اقدامات لازم را برای پوشش بیمه ای شهروندان انجام دهد.شعار ما در دولت انقلابی خدمتگذاری به مردم است و در حقیقت دولت شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش می کند.

گفتنی است در این دیدار "حمید ارشادی" به عنوان رئیس بیمه سلامت گچساران معارفه شد.

درادامه این بازدیدها کیان دهراب پور در بازدید از بیمارستان بی بی حکیمه  این شهرستان اظهار کرد: بیمه سلامت در راستای کاهش هزینه درمان شهروندان اقدامات خوبی را انجام داده است.در همین راستا اقدام بسیار ارزشمند کاهش هزینه باروری زوج ها را اجرا کرده است.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه این اقدام بار بزرگی را از دوش خانواده ها بر می دارد، تصریح کرد: بیمه سلامت ۹۰ودرصد از هزینه های زوج های نابارور تحت پوشش بیمه سلامت را پرداخت می کند.

پردیس بخش‌هایی رئیس بیمارستان بی بی حکیمه گچساران خاطرنشان کرد: از بیمه ها تشکر میکنم که ناباروری را تحت پوشش قرار داده اند،بخصوص در استان کهگیلویه وبویراحمد که افراد محروم زیاد وجود دارد.

وی عنوان کرد: متاسفانه موضوع ناباروری زوج ها  برخی از خانواده ها رامتلاشی کرده است.تمام محیط های کشت های IVF نقدی است و در این راستا بیمه ها با ما همکاری نمی کنند،، هر ماه یک بار برای این اقدام ۵ الی ۶ میلیارد ریال پرداخت می شود.

بخشایی اضافه کرد: ما این هزینه ها را نقد پرداخت می کنیم ولی بیمه ها آن را خرد به ماپرداخت می کنند، می طلبد که بیمه ها این را حداقل به روز پرداخت کنند.دوست داریم مشکلات مردم حل شود،ولی در قسمت IVF باید هزینه ها حداقل ۴۰ روز از سوی بیمه‌ها پرداخت شود.

از دیگر برنامه های سفر یک روزه "دهراب پور" می توان به معارفه سرپرست اداره بیمه سلامت گچساران، جلسه با بانوان جهادی و حوزه فرهنگی صنعت نفت گچساران در راستای همکاری در طرح پوشش بیمه سلامت همگانی و استفاده از ظرفیت های آنها در پیشبرد این طرح بخصوص برای اقشار کم درآمد این شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها