نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1401 - 20:00
برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه اتوبوس نوبت کار شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با خودرو پژو در محور گچساران_پازنان منجر به حادثه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه اتوبوس نوبت کار شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران با خودرو پژو در محور گچساران_پازنان منجر به حادثه شد.

علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اگرچه این تصادف تلفات جانی در پی نداشته است.

هرچند باید توجه داشت که حداقل مسافت برای انتقال کارکنان به کارخانجات(نفت وگاز) حدود یک ساعت است که در مناطق کوهستانی و صعب العبور نیاز توجه مسئولان را به ایجاد شرایطی ایمن تر برای تردد نیروهای عملیات شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران بیشتر می کند.

این درحالی است که یکی از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت:تصادف عصر امروز مربوط به اتوبوس نوبت کار (پازنان ۲) شرکت نفت و گاز گچساران است که بعد از روستای دژسلیمان، به دلیل انحراف به چپ ناگهانی خودرو پژو۴۰۵ رخ داد.

وی افزود:خداوند به نیروهای شرکت نفت گچساران هم رحم کرد که در این حادثه اتوبوس به دلیل ناایمن بودن جاده به ته دره مجاور نیز سقوط نکرد، متاسفانه بخاطر وجود جاده ارتباطی به بنادر جنوبی و تردد بسیار خودورهای شوتی در این جاده شاهد تصادفات بسیاری در این مسیر هستیم که لازم است مسئولین صنعت نفت تدبیری در این خصوص اتخاذ کنند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها