نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آبان 1400 - 9:24
جمعی از نیروهای حجمی آبفا شهرستان گچساران خواستار رسیدگی مسئولین به وضعیت پرداخت حقوق و دیگر مطالبات شان شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، جمعی از نیروهای حجمی آبفای شهر گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مطالبات شان می گویند:تعداد 13نیروی حجمی آبفای گچساران در دو ایستگاه آبرسانی در منطقه "خیرآباد" و روستای "سعادت آباد" مشغول به کار هستیم که در این ایستگاه ها آب شرب را از سد کوثر به گچساران پمپاز می کنیم.

یکی از کارگران بیان می کنند:ماجرای مشکلات ما  این است که از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم،هرچند معوقاتی از سال 99هم باقی مانده است که متاسفانه فریاد رسی تاکنون نداشته ایم و با مشکلات زیادی در زندگی نیز دسته پنجه نرم می کنیم.

دیگری هم می افزاید:از انصاف و عدالت بدور است که ما کارگران در این مدت هشت ماه هیچ نوعی حقوقی با این وضعیت گرانی ها و تورم دریافت نکرده ایم، بارها به مسئولین هم مشکلات را گفته ایم اما همچنان اسیر وعده های سرخرمن هستیم.

وی ادامه داد:هرچند جناب صالحی مدیر آبفای گچساران تلاش های جدی برای رفع مشکلات ما کارگران کرده اند اما تاکنون به نتیجه نرسیده ایم، واقعا انتظار داریم مسئولی هم پیدا بشود و وضعیت معیشتی ما کارگران را درک کند.

یکی دیگر از کارگران می افزاید:در حقیقت تعدادی از کارگران بالای 12سال سابقه کار دارند، اگرچه پیمانکار نیزتاکنون به مطالبات ما پاسخ نداده است، هرچند این کارگران با پایین ترین حقوق مشغول به کار هستند اما این دیگر شایسته نیست که این همه مدت هم حقوق دریافت نکرده باشیم.

با این تفاسیر نیز امید صالحی، مدیر آبفای گچساران در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مشکل این کارگران هم گفت:مجددا امروز با پیمانکار مربوطه صحبت هایی انجام شد و مشکلات کارگران را پیگیری کردیم ،قرار براین شد که تا روز سه شنبه همین هفته چهار یا پنج ماه از حقوق و مطالبات کارگران پرداخت شود.

وی افزود:البته مابقی مطالبات کارگران هم وقتی که صورت وضعیت(اسناد خزانه) پیمانکاران انجام گرفت، پرداخت خواهند شد،بنابراین پیمانکار ایستگاه های آبرسانی متعهد شده است که در همین هفته بخشی از مطالبات معوقه نیروی های حجمی پرداخت شود.

صالحی درادامه گفت:پیگیری امورات و مشکلات نیروهای حجمی آبفا بخشی از مسئولیت ما در این اداره است،هرچند مجددا تلاش خواهیم کرد تا هرچه زودتر نیز مشکلات این نیروها مرتفع شوند.

 انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها