نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1400 - 17:09
فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران طی پیامی درگذشت سرهنگ پاسدار "فرامرز زمانی" را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران طی پیامی درگذشت سرهنگ پاسداربازنشسته " فرامرز زمانی" را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده محترم مرحوم سرهنگ پاسدار فرامرز زمانی

با سلام 

درگذشت پاسدار سرافراز و فداکار سپاه اسلام ، مرحوم سرهنگ پاسدار "فرامرز زمانی" موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.درود خدای کریم بر آن پاسدار رشید اسلام که عمر پر برکت خویش را در سایه آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سپری و با مجاهدت‌های خالصانه و عاشورایی در سنگرهای گوناگون دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی؛ تجلی گاه مجاهد فی سبیل الله و انسان انقلابی و جهادی قرار گرفت و خدمات و نقش آفرینی های ارزنده و الهام بخش خود را برای نسل های امروز و فردای نهاد مقدس سپاه پاسداران به یادگار گذاشت.

فقدان آن پاسدار مخلص، خدوم و ولایت‌مدار را به خانواده معظم و یکایک بازماندگان و وابستگان و نیز همکاران و دوستان عزیز وی تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن فقید سعید، رضوان و رحمت واسعه الهی و برای مصیبت دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می کنم.

سید علی اصغر نورایی نسب

فرمانده سابق سپاه ناحیه گچساران

گفتنی است سرهنگ پاسدار" فرامرز زمانی" جانشین سابق فرمانده سپاه ناحیه گچساران و از چهره های ارزشی و ولایی شهرستان بر اثربیماری به دیار باقی شتافت.

مسئول نیروی انسانی بسیج، مسئول نیروی انسانی پایور،فرمانده حوزه ادارات،مسئول ستاد اجرایی امر به معروف و نهی از منکر، مسئول اطلاعات و جانشین سپاه ناحیه گچساران از جمله مسئولیت های وی در دوران خدمت بوده است.مرحوم زمانی تابستان 98 به درجه بازنشستگی نائل شده بودند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت