نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1400 - 7:49
سرهنگ پسنده گفت:سپاه در میدان‌داری و مشارکت در امر خدمات‌رسانی به مردم در صحنه‌ها و عرصه های مختلف نظام اسلامی همواره پیشگام بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ باقر پسنده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات این نهاد در بحث واکسیناسیون و مقابله با کرونا گفت:باید توجه کرد که سپاه در میدان داری و مشارکت در امر خدمات‌رسانی به مردم در عرصه های مختلف همچون سازندگی،عمرانی،اجتماعی،محرومیت زایی و... همواره پیشگام بوده، اگرچه این پیشگامی را هم در کمک به حوزه بهداشت و درمان شهرستان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا به امروز به اثبات رسانده است و با اجرای اقدامات مناسب همچنان در صف نخست جبهه مقابله با کرونا ایستاده است.

وی افزود:بنابراین سپاه ناحیه گچساران در روزهای نخست شیوع ویروس کرونا با اقداماتی همچون ضدعفونی کردن معابر، غربالگری و در ادامه نیز بیماریابی به کمک کادر درمان رفت که در لبیک به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اجرای رزمایش "کمک مومنانه" نیز همت گماشت و به یاری نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا شتافت.

پسنده ادامه داد:با این وجود این روزها هم سپاه ناحیه گچساران دراقدامی دیگر به یاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شتافته است و به جهت پیشگیری، مهار و مقابله با کرونادلتا اقدام به راه‌اندازی مراکز تجمعی واکسیناسیون در این شهرستان کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:به هرحال واکسیناسیون عمومی اثرگذارترین اقدامی است که برای مقابله با بیماری کرونا و جلوگیری از افزایش آمار مرگ و میر هموطنان مان می‌توان انجام داد که امیدواریم با استقبال مردم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

ادامه گفتگو را در ویدئو شاهد باشید.

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت