نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1400 - 9:55
حجت الاسلام صفایی گفت:ببینید یک کیسه سیمان طی این مدت اخیر چقدر افزایش قیمت داشته است؟ با این شرایط مردم دیگر باید بروند درکپرها زندگی کنند،تا کی تحمل و سختی ؟ آقایان مسئول بدانید قیامت و حساب و کتابی درکار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی،امام جمعه موقت گچساران در خطبه های نماز عید سعیدقربان این شهرستان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: عید سعید قربان را به همه مومنین ومومنات و همه مسلمانان جهان تبریک و تحنیت عرض می کنم.

وی افزود:پیامبر اکرم(ص) در عید قربان دو قربانی انجام می دادند یکی به نیت خود و اهل بیت علیهم السلام و یکی هم به نیت امت خود قربانی می کردند،پس شایسته است ما هم به تبعیت از پیامبر مهربانی در راه خداوند قربانی و گوشت قربانی را نیز بین نیازمندان تقسیم کنیم.

حجت الاسلام صفایی ادامه داد:خدای عالم فرمودند ای کسانی که ایمان آورده اید اگر از خداوند پروا داشته باشید خداوند نیز برای شما نیروی تشخیص حق از باطل قرار می دهد و گناهان شما را می زداید و شما را می بخشد و می آمرزد،چراکه خداوند عالم بخششی بزرگ دارد.

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد:امام علی علیه السلام  می فرمایند که شنیدم پیامبر(ص) در روزعید قربان خطبه می خواندند و می فرمودند این روز، روز "ثج و عج" است. (ثج یعنی خون قربانی هایی که می ریزند) پس نیت هرکه صادق باشد اولین قطره قربانی او کفاره گناهان اوست.

وی افزود:آن کسی که صادقانه و برای خداوند قربانی می کند، و عج  هم به معنای روز دعاست،پیامبر(ص)بازهم فرمودند که از اینجا هیچکس برنمی گردد مگر آمرزیده شود جز کسی که گناه کبیره دارد و اصرار بر این گناه دارد و قصد ترک آنرا هم ندارد.

حجت الاسلام صفایی گفت:امروز از اعیاد بزرگ اسلامی است و روز قربانی است و اگر نمی توانیم چند نفر به طور مشترک قربانی کنند و یاری گر نیازمندان باشیم.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد:متاسفانه کشور ما این سال ها هم مبتلا به انواع گرانی ها و مشکلات معیشتی است، این همه سختی و مشکلات اقتصادی به طور لحظه ای صورت می گیرد، هرچند این دولت بی تدبیر در این چند روز باقی مانده از عمرش بازهم چه بلایی می خواهد برسر مردم بیاورد؟، که امیدوارم عمرش زودتر هم به پایان برسد.

وی افزود:مشاهده کنید یک کیسه سیمان طی این مدت اخیر چقدر افزایش قیمت داشته است با این شرایط مردم دیگر باید بروند درکپرها زندگی کنند، امیدواریم دولت آیت الله رئیسی بتواند این مشکلات را مرتفع و جبران کند.

حجت الاسلام صفایی گفت:تا کی تحمل و سختی ؟درحالی که دیگر مشکلات هم یکی و دو تا هم نیستند؟ آقایان مسئول بدانید قیامت و حساب وکتابی درکار است و مدعیان شیعه علی بن ابیطالب نباید اینگونه باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها