نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. خرداد 1400 - 2:09
حسینی پور گفت:متاسفانه این بی تقوایی شماهاست که سهمیه ویلچر یک معلول را نمی دهید درحالی که رئیس بهزیستی شهرستان به یک معلول می گوید که سهمیه ویلچرت را نمی دهم چرا که به فلانی رای داده ای؟! و این خیلی بی تقوایی و درد بزرگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید ناصر حسینی پور،کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم در گچساران و باشت در جمع حامیانش در روستای گناوه گچساران گفت:بنده در پایان انتخابات به هرکدام از رقیبانم که رای بیاورند تبریک خواهم گفت و به آنها هم قول خواهم داد که کمک شان کنم، چرا که خدمت به نظام جمهوری اسلامی مقدس است و بنده نیز سعی کردم که این منیت را در چارچوب مکتب حاج قاسم، درونم بکشم.

وی افزود:این هم وعده بنده به رقبایم است چراکه اولین تبریک از بنده خواهد بود و همه آنچه را که دارم نیز تقدیم شان خواهم کرد،  این مکتب آزادگی را از عشق اول و آخرم" حاج قاسم" یاد گرفته ام و قول می دهم به عنوان یک امانت ، چراغ راه و کشتی نجات به این موضوع نگاه کنم و جلو بروم ؛ یعنی اینکه اگر مدیری مخالف بنده بود اما خوب و با شایستگی تلاش می کند هیچکس حق تغییر وی را نخواهند داشت.

حسینی پور ادامه داد:یعنی اگر کسی در اداره ای کار می کرد و به بنده هم رای نداده باشد،  به کسی اجازه نمی دهم که با آن کارمند بدرفتاری کند، با این حال شخص محترمی پیام هایش را برای بنده فرستاد که در مجموعه شرکت نفت وگاز گچساران بنده را تهدید کردند چون هوادار برادر شما بودم  گفتند یا به فلان شخص باید رای دهید و یا شما را به جزیره لاوان تبعید می کنیم؟!.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم تصریح کرد:ضمن احترام به همه کاندیداها و نمایندگان اسبق مجلس، بنده کاری به افراد ندارم و احترام افراد را هم نگه می دارم اما همان مکتب آزادگی حاج قاسم گفته است که افکار آدم ها را نقد کنم اما عالمانه و منصفانه، پس باید شخصیت و تکریم آدمها را نگه داریم اما عملکرد افراد را باید به شایستگی نقد منصفانه کرد.

وی درادامه گفت:متاسفانه این بی تقوایی شماهاست که سهمیه ویلچر یک معلول را نمی دهید درحالی که رئیس بهزیستی شهرستان گچساران به یک معلول می گوید که سهمیه ویلچرت را نمی دهم چرا که به فلانی رای داده ای؟! و این موضوع خیلی بی تقوایی و درد بزرگی است.

حسینی پور اظهارکرد:بنابراین جوانان کمربندهای خودتان را ببندید چرا که با همین پای مصنوعی حاضرم با شما به کوه بروم ، انرژی هایتان را ذخیره کنید چون خرمشهرها در پیش است و این خرمشهرهای که وعده می دهم چون عرصه بهارستان در امتداد همان دفاع مقدس است و جوانان انرژی هایتان را ذخیره کنید که کارهای زیادی داریم.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم افزود:بزرگان ما که بنده هم دست بوسشان هستم  قدری استراحت کنند و کار را به ما بسپارید و ما را هم امتحان کنید، ببینید ما از عهده کار برمی آییم یا نه؟، همانگونه که دفاع مقدس مردمی شد و تا مردمی نشد کمر صدام و بزرگترهای صدام هم شکسته نشد، یک نماینده مجلس هم نمی تواند این بار را به تنهایی از روی زمین بردارد بنابراین این مجموعه مجلسیان هر کدام گوشه ای از کار را می گیرند و کمک می کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:برخی از هم استانی های بنده به محض اینکه به تهران می آیند اولین کاری که می کنند شماره موبالشان را از 0917به 0912تغییر می دهند و خیال می کنند که خیلی هم پزدارد!،اما بگذارید آقایان من همان شماره 0917 باقی بمانم ؛ هزارتا جوان را از فردای روز انتخابات کارشان دارم و اگر لطف الهی شامل حال ما شد ، می گویم برای این همه جوان برنامه ها دارم و با کمک این جوانان خیلی کارها را مردمی خواهم کرد و کمیته های تخصصی تشکیل خواهیم داد.

حسینی پور بیان کرد:ما تمامی مشکلات ریز و درشت روستاها را در قالب همان کمیته های تخصصی شناسنامه می کنیم ،اما منظور این نیست که بنده بگویم عصای موسی در دست دارم و همه مشکلات هم فورا مرتفع خواهند شد، چرا که این یک طنز تلخ است اما معتقدم که با اراده جهادی و اتکاء به توانایی جوانان و ظرفیت درونی سرزمینم خیلی کارها می شود انجام داد که اگر اراده جهادی و انقلابی داشته باشیم می شود خیلی بارها را از زمین برداشت.

وی درادامه با اشاره به عملکرد ضعیف دولت روحانی هم گفت:دولت روحانی با همین مقدار داشته هایش می توانست با اصل 44 خصوص سازی، خیلی از شرکت ها را تعطیل نکند و اما در مقابل آقای رئیسی هم خیلی از این کارخانجات را احیا کردند ،ما در این مکتب یاد گرفته ایم که اهل معامله و لابیگری نباشیم  وجلوی  رانت بازی  و آقازادگی را بگیرم بنابراین کسانی که سفره مردم را به این روز انداختند باید جواب پس بدهند.

کاندیدای انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم یادآورشد:کسانی که 62 تن طلای این مملکت را آوردند در بازار تهران تا باند سلیمانیه با دلارهای و کاغذهای بی خاصیت به سلیمانیه عراق ببرند باید هم جواب پس بدهند، آنهایی که 21 میلیارد دلار پول ذخیره ارزی این مملکت را به باد دادند باید جواب بدهند، آنهایی که در بورس داشته های خانواده ها را به یغما بردند نیز باید جواب پس بدهند، که ما با همه اینها کار داریم .

حسینی پور در پایان تصریح کرد:اگر رای آوردیم مایه عزت تان خواهیم شد و مطمئن باشید کاری می کنیم با کمک همین نسل جوان مان که نماد تفکر جهادی و انقلابی را در عرصه قانون و نظارت نظاره گر باشیم.

انتهای پیام/

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

جناب آقای حسینی در شرکت نفت گچساران هیچکسی را نمی‌توانند به لاوان یا سیری منتقل کنن چون انتقال از جنوب به مناطق عملیاتی دیگر با تایید وزیر نفت ممکن هستش اونم با درخواست کتبی شخص ذینفع

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها