نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. خرداد 1400 - 11:37
سعید پایاب گفت:بسیاری از مشکلات کنونی ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت ها بوده است و انتخاب کاندیدای اصلح موجب اتحاد،همبستگی،اقتدار،توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سعید پایاب، سرپرست تیم لیگ برتری هندبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اهمیت و جایگاه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: حضور و مشارکت بالا در انتخابات در کشورهای دارای دموکراسی بسیار حائز اهمیت است، به تبع در کشورمان که از یک نظام مردم سالاری دینی برخوردار است اهمیت این موضوع نیز دوچندان می شود.

وی افزود: بنابراین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به نوعی تایید نظام اسلامی است، وقتی مردم در پای صندوق های رای حضور می یابند حقیقتا در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند و کشور را در مقابل دسیسه ها و فتنه های دشمنان بیمه می کنند.

پایاب در ادامه تصریح کرد:هرچند در داخل کشور مشکلات اقتصادی و معیشتی وجود دارد و مردم از این موضوعات هم گلایه مندند، اما همچنان باید مراقب فتنه ها و توطئه های دشمنان بود که برای کمرنگ کردن مشارکت مردم از هر راهی مانند ایجاد حس ناامیدی در جامعه استفاده می کند که باید با هوشیاری کامل و بیان دستاوردهای ارزشمند انقلاب این توطئه ها را خنثی کرد.

سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران تصریح کرد:در این راستا نیز انتخاب اصلح از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا انتخاب کاندیدای اصلح موجب اتحاد،همبستگی،اقتدار،توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد.

وی در ادامه گفت:معتقدم که تحریم های ظالمانه نیز به خودی خود تاثیرات بسزایی در بوجود آوردن مشکلات اقتصادی کشورمان داشته است،اما خیلی از مشکلات مان را هم می توانیم با تکیه برتوان داخلی مرتفع کنیم،شاید بتوان گفت بسیاری از مشکلات کنونی ناشی از بی تدبیری و سوء مدیریت ها بوده است.

پایاب ادامه داد:یک رئیس جمهور (قوه مجریه) با در اختیار داشتن بیش از 90درصد بودجه کشور اختیارات لازم و کافی برای حل مشکلات کشور را دارد، و لذا می تواند دست دلالان،اختلاس گران،مفسدان و ...را با همکاری قوه قضاییه و نیز قوه مقننه از این مملکت نیز کوتاه کند تا بازهم شاهد رشد و شکوفایی در کشورمان باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها