نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1400 - 11:02
این روزها "علیمراد جعفری" و "ریحان محمدپور"بعد از تایید صلاحیت شان در میان دوره ای مجلس 1400 ، و بی تفاوت از کنار حواشی رسانه ای رد صلاحیت ها به یارگیری انتخاباتی خود با جدیت بیشتری ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گچساران و باشت این روزها حال و هوایی متفاوت از فضای سیاسی کشور دارند و انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی نیز به این شور سیاسی افزوده است.

اگرچه تحولات سیاسی گچساران بعد از نتیجه غافلگیر کننده رد صلاحیت های چهرهای مطرح انتخابات، روزهای حساس خود را سپری می کند.

رد صلاحیت " حسینی بحرینی" ،"عبدالرحیم رحیمی" ،"هومان عسکری" و عدم احراز صلاحیت "ساسان تاجگردون" باعث شد تا بیشتر تحلیل های پیش از صلاحیت ها نیز مهر ابطال زده شود.

اما این روزها نیز "علیمراد جعفری" و "ریحان محمدپور"بعد از تایید صلاحیت شان در میان دوره ای مجلس 1400 ، و بی تفاوت از کنار حواشی رسانه ای رد صلاحیت ها به یارگیری انتخاباتی خود با جدیت بیشتری ادامه می دهند.

به هرحال جعفری نیز بی تفاوت از مسائل اتفاق افتاده، اولین جلسه انتخاباتی اش را در باشت برپا کرد تا خط و نشانی جدی برای رقبای انتخاباتی اش کشیده باشد،هر چند "ریحان محمدپور " هم در این روزها جلسات متعددی را با برخی بزرگان طوایف گچساران و باشت برگزار کرده است.

هرچند باید توجه کرد که تیم انتخاباتی "سید قدرت" و "تاجگردون" هم بیکار ننشسته اند و تمام تلاش خود را برای تایید صلاحیت شان به کار گرفته اند، اما شاید بتوان گفت که تا آن موقع "جعفری" و "محمدپور" با خیالی آسوده به کارزار سیاسی انتخاباتی خود در گچساران و باشت ادامه می دهند.

به هرحال باید منتظر ماند تا تکلیف نهایی نتایج صلاحیت های این چهره های مطرح میان دوره ای مجلس در گچساران و باشت مشخص شود تا بر اساس جبهه بندی های جدید به تحلیل جامع تری از فضای سیاسی انتخابات بپردازیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها