نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. بهمن 1399 - 7:02
حجت الاسلام جنتی گفت:انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه وجهان بود و امروزنظام جمهوری اسلامی ایران در زمره امن ترین کشورهای جهان و قطب پزشکی خاورمیانه به شمار می رود که کارآمدی و پیشرفت های آن در عرصه های مختلف قابل قیاس با گذشته نیست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام و المسلمین سید نورالله جنتی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه وبویراحمد در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص کارآمدی،پیشرفت و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاورد‌های انقلاب اسلامی و اهمیت تبیین دستاورد‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیش‌تر هم خواهد شد.

وی رهبری پیامبر گونه امام راحل ،رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و مردمی بودن انقلاب اسلامی را در پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: با وجود توطئه های مختلف استکبار جهانی به رهبری آمریکا در جنگ تحمیلی و تحریم های اقتصادی و ترور شخصیت های مختلف در چهار دهه گذشته،امروز نیز نظام جمهوری اسلامی ایران از امن ترین کشورهای جهان و نقش تاثیر گذاری در معادلات جهانی و منطقه ای دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه وبویراحمد افزود: انقلاب اسلامی مردم ایران سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و جهان بود که امروز به امید ملتهای مظلوم در جهان برای مبارزه با ظلم وبی عدالتی تبدیل شده است.

 حجت السلام جنتی در ادامه گفت:رهبر کبیر انقلاب اسلامی "حضرت امام خمینی(ره)" از انقلاب اسلامی با عناوینی چون «معجزه قرن» و «انفجار نور» یاد کرده و همین کلمات برای توصیف عظمت و بزرگی انقلاب اسلامی کفایت می‌کند.

وی دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی رافرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون برشمرد و افزود: باید چگونگی شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی برای نسل های جوان ونوجوان این سرزمین که با ماهیت و دستاوردهای انقلاب آشنایی دارند نیز تبیین شود.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد اظهارکرد: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و جمهوری اسلامی ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است که باید از فرصت دهه فجر برای برجسته سازی خدمات نظام اسلامی و ایجاد امید در نسل جوان و آینده ساز ایران اسلامی استفاده کرد.

وی تصریح کرد:در حقیقت انقلاب اسلامی مردم ایران سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه وجهان بود و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در زمره امن ترین کشورهای جهان و قطب پزشکی خاورمیانه است که کارآمدی و پیشرفتهای آن در عرصه های مختلف قابل قیاس با گذشته نیست.

حجت الاسلام جنتی با بیان اینکه در هر برهه ای شیوه های دشمن برای مقابله با نظام اسلامی تغییرکرده است، گفت: دشمنان در عصر حاضر تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وخدشه وارد سازند که قطعا  با حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب توطئه های آنان یکی پس از  دیگری خنثی خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه وبویراحمد در بخش دیگری از سخنانش به عقب‌ماندگی علمی و فناوری ایران دردوران ستم‌شاهی اشاره و تصریح کرد: عقب ماندگی در عرصه های مختلف فرهنگی ، علمی ،سیاسی و اجتماعی برای ایرانیان با سابقۀ فرهنگی و تمدنی کهن، بسیار آزاردهنده بود.

 وی درادامه پیشرفت های علمی وفناوری ایران اسلامی را شگفت آور توصیف کرد و افزود: امروزخوشبختانه جوانان ایران اسلامی با غلبه بر این عقب‌ماندگی ها و با عبور از مرزهای دانش به دستیابی به پیشرفته‌ترین فناوری‌ها با هدف ایجاد تمدن نوین اسلامی در راستای اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی رسیده اند و در دنیا جز ده کشور برتر هستند.

حجت السلام جنتی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های علمی و دستیابی جمهوری اسلامی به برخی از فناوری‌های نوین در سال‌های اخیر، به‌گونه‌ای حیرت‌انگیز است که غربی‌ها به شدت نگران شده و یکی از علل تشدید فشارها و کارشکنی‌های آنان بر ایران اسلامی با بهانه‌هایی از جمله موضوع هسته‌ای و رشد موشکی، و تشدید تحریم‌ها و... تلاش می‌کنند تا جلوی پیشرفت‌های ایران را بگیرند.

 وی در پایان مردمی بودن را از ویژگی های ممتاز انقلاب اسلامی برشمرد وگفت: نگاه به مسیر طی شده در این سالیان و بررسی اشکالات و نواقص به همراه دستاوردهای اساسی کشور می تواند در هموارسازی مسیر آینده و امیدواری مردم به کارآمدی نظام اسلامی طلوع فرداهایی  روشن را رقم بزند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها