نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. بهمن 1399 - 8:49
مسئول روابط عمومی شرکت نفت گچساران گفت:بنده هم تابع مقررات سازمان هستم و در هر سنگری از نظام اسلامی آماده خدمت،بنابراین مهم این است که رضایت مندی در جهت خدمت صادقانه به مردم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی جعفری دیزگانی،مسئول روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در واکنش به شایعه رفتنش از روابط عمومی این شرکت گفت:روز پنجشنبه گذشته با جناب "صیدالی" مدیرعامل نفت وگاز گچساران در جلسه ای بودیم و در این خصوص موضوعی هم بیان نشد، اما روز جمعه برخی رسانه ها از تغییرات در روابط عمومی شرکت نفت نقل کرده بودند.

وی افزود:به هرحال روز شنبه هم به نوعی در محل کار حضور یافتیم و اصلا چنین موضوعی هم مطرح نبوده است، بنابراین در خصوص هرگونه تغییرات بایستی حکم و ابلاغی صادر شود.

جعفری درادامه تصریح کرد:در هر جابجایی و تغییرات سازمانی که انجام می شود باید منجر به صدور حکم شود، بنابراین اگر صحبتی در این خصوص باشد بنده اطلاعی ندارم اما تاکنون احکامی در این خصوص صادر و به بنده اعلام نشده است.

مسئول روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران افزود:به هر حال در هر منصب مدیریتی هر آمدنی هم رفتنی دارد و بنده هم تابع مقررات سازمان هستیم و در هر سنگری از نظام اسلامی آماده خدمت، مهم این است که رضایت مندی در جهت خدمت صادقانه به مردم و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم.

وی در پایان خطاب به خبرنگاران و اصحاب رسانه ای گفت:به همه عزیزان اصحاب رسانه به عنوان یک شهروند توصیه ای دارم که به آرامتر شدن جو شهرستان در هر عرصه ای کمک بیشتری کنند و از اخباری که هنوز رسما صحت و سقمش مشخص نشده جداد خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها