نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1399 - 8:10
حسینی گفت: غلامرضا تاجگردون ردپا و نقش خود را در پرونده بانک سرمایه و ارتباط با آقای حیدرآبادی پور( فراری از کشور) و بحث فروش قیر پاسارگاد و موضوع مخازن نفت منطقه گوره دردیلم و همچنین موضوع شرکت سرمایه گذاری پترو امید آسیا و گل گلهر کرمان را به صورت واضح و شفاف توضیح دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سیدقدرت الله حسینی پور نماینده دور هشتم مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دور یازدهم به درخواست یک فعال سیاسی در خصوص شفاف سازی مواضع اصولگرایان استان واکنش نشان داد و در آن به برخی تخلفات غلامرضا تاجگردون نیز اشاره کرده است:

متن نامه حسینی پور به شرح زیر است:

بسمه تعالی
جناب آقای ایمان‌محمد پور فتح با سلام و تحیات
احتراما مرقومه شما را در یکی از سایت‌های محلی مطالعه نمودم، به صورت مجمل برای آگاهی شما و مردم شریف گچساران و باشت به آن پاسخ میدهم تا مردم و شما تحت تاثیر ادعاهای بی اساس قرار نگیرید.

۱- ادعای اعتراض به اعتبار نامه ی آقای تاجگردون توسط تعدادی از نماینده گان انقلابی ، دلسوز و ارزشی ، فرای نکته ای است که شما به ان اشاره داشته اید.

۲- ماجرای آقای تاجگردون و مسائل مالی و رانت های وی، ابتدا بر میگردد به مفقود شدن به اصطلاح آقای پژمان نگین تاجی همکار و فامیل سببی آقای نماینده در سازمان برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای مدیریت آقای تاجگردون بر آن‌ سازمان، و رشوه هایی که طبق بازجویی های آقای پژمان نگین تاجی از دهها پیمانکار دریافت نموده است و حداقل ۷۵ درصد آن رشوه ها در آن سالها به آقای تاجگردون پرداخت شده است.

۳- خود آقای تاجگردون و بعضی از طرفداران‌ انشاء نویسشان به جای جوسازی های عوام فریبانه و متوسل شدن به شخصیت های مختلف و ایجاد تهدید برای رهایی از منجلابی که خود بانی آن است ، به واقعیت های موجود تن دهد و بی جهت آب در هاون نکوبد که به نفع دنیا و آخرت اوست.

۴- در مورد مدرک تحصیلی دکترای خود که در چه رشته ای، در چه زمانی و از کدام دانشگاه آنرا دریافت نموده است ، به صورت شفاف توضیح دهد.

۵- در مورد پروژه های ۲۶ گانه ای که به شرکت مهندسین مشاور پل میر متعلق به فرزندش امیررضا تاجگردون به آدرس شرکت – تهران آرژانین خیابان الوند کوچه ۳۷ شرقی پلاک ۲ طبقه اول ( دفتر آقای تاجگردون ) واگذار نموده است به صورت شفاف مردم را آگاه کند.

۶- در مورد سهام مردم در پتروشیمی گچساران و اینکه این پتروشیمی بعد از حدود ۱۵ سال به چه دلایلی مقروض و به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده است توضیح دهند.

۷- به چه دلیل سینمای گچساران به آقای کمالی سروستانی ، پدر خانم احسان امینی ( خواهر زاده نماینده ) به قیمت ناچیزی ( یک‌ سی ام قیمت اصلی) واگذار گردید و به اصرار و در خواست و فشار ایشان این پروزه که دو طبقه تجاری دارد.‌ از پرداخت عوارض معاف شده است.

۸- ردپا و نقش خود را در پرونده بانک سرمایه و ارتباط با آقای حیدرآبادی پور( فراری از کشور) و بحث فروش قیر پاسارگاد و موضوع مخازن نفت منطقه گوره دردیلم و همچنین موضوع شرکت سرمایه گذاری پترو امید آسیا و گل گلهر کرمان را به صورت واضح و شفاف توضیح دهند.

‌۹- علاوه بر آینها ۶ مورد دیگر تخلف که فعلا طرح آنها به مصلحت نیست، وجود دارد که توسط عده ای از نماینده گان متعرض به اعتبار نامه ایشان مطرح خواهد شد.
 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها