نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. ارديبهشت 1399 - 13:37
اگر مروری بر اظهارات غلامرضا تاجگردون در یک سال اخیر داشته باشیم یک ویژگی خاص را در میان برخی از ان ها می توان پیدا کرد؛ " بزن، در رو " و " فرار به جلو. "

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم گچساران و باشت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در روزهای اخیر باز هم در فضای مجازی خبرساز شد و این بار شهرداری دوگنبدان را سوژه هدف خود قرار داد.

تاجگردون در صفحه مجازی خود با انتشار دو سند از سال های دهه چهل، نوشته است: تصور کنید چرا یهویی یک نفر صاحب اینهمه مال بشه و تازه فرار به جلو کنه و حرفهایی بزنه که خودش هم میدونه مردم باور نمیکنن. این دو سند که البته سندهای دیگری هم هست سندهای تلخی هستند در مقایسه با واقعیت امروز ولی باید بپذیریم.

نماینده گچساران و باشت همچنین شهردار دوگنبدان را به چالش از کجا آورده ای دعوت کرد که البته این موضوع با واکنش و پاسخ مثبت مسعود ظفری همراه شد.

اگر مروری بر اظهارات غلامرضا تاجگردون در یک سال اخیر داشته باشیم یک ویژگی خاص را در میان برخی از ان ها می توان پیدا کرد؛ " بزن، در رو " و " فرار به جلو. "

 در دیدار تاجگردون با نمایندگان تشکل اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج، نماینده گچساران و باشت دلایل خود را برای مخالفت با طرح شفافیت آرا اعلام می کند؛ در این دیدار یکی از دانشجویان از تاجگردون سوالی مبنی بر اینکه" آیا به طرح شفافیت آراء نمایندگان رای مثبت داده اید " می پرسد که نماینده گچساران با لحنی خاص در پاسخ می گوید: " به تو چه ".

تاجگردون همچنین در آبان ماه سال98 در جمع بعضی از مسئولان و مردم شهرستان گچساران، اظهار کرد: فردی به من پیشنهاد داد که 9 میلیارد تومان به او بدهم، تا دیگر علیه من مطالب انتقادی نزند، در جلسه بعدی اسم این افراد را فاش خواهم کرد.

این بار هم نماینده گچساران و باشت صحبتی را مطرح کرد و بدون این که به آن بپردازد ، موضوع را رها کرد و خبری از افشای ادعا شده نشد.

تاجگردون اخیرا نیز شهردار دوگنبدان را به چالش " از کجا آورده ای" دعوت کرد که با پاسخ و البته کنایه ظفری همراه شد.

شهردار دوگنبدان در پاسخ به تاجگردون گفت: سوالی که اکنون مطرح می شود این است که با توجه به اعلام امادگی اینجانب برای بررسی این مساله آیا خود حاضر به پاسخ به دعوت چند ماه پیش موسسه دیدبان شفافیت با محوریت جناب احمد توکلی پیرامون شبهات موجود در خصوص جناب تاجگردون شده اند یا خیر ؟ گرچه شنیده ها حکایت از عدم حضور ایشان جهت شفاف سازی دارد !

ظفری همچنین گفت: بنابراین این انتظار می رود اگر کسی سوالی در این خصوص از ایشان پرسید در جواب فقط به این بسنده نکنند که ما خودمان از قبل پولدار بوده ایم ! و زایش مال داشته ایم ! چراکه مصداق عینی فرار به جلو خواهد بود و توهینی بزرگ به شعور مردم است .

این ها نمونه هایی از موارد فرار به جلوی نماینده گچساران و باشت در پاسخ به سوالاتی است که از وی پرسیده اند و یا خود او مواضعی را اعلام کرده است و بی پاسخ گذاشته است.

صبح زاگرس

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها