نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. اسفند 1398 - 13:11
فرمانده انتظامی گچساران:چنانچه فردي با هر وسيله نقليه وبا حرکات غير متعارف وناهنجار ،نظم عمومي را مختل وموجب سلب آسايش وآرامش شهروندان در چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز شود شخصا به همراه خودرو تا پايان تعطيلات نوروزي تحت نظر مراجع قضايي وانتظامي خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سيد محمد موسوي فرمانده انتظامي شهرستان با اشاره به تمهيدات انتظامي وترافيکي ويژه پليس در شب چهارشنبه آخر سال گفت:پليس مخالف شادي مردم نيست،شهروندان جهت سلامتي خود و سايرين در خانه بمانند.

وي افزود:با توجه به شيوع ويروس کرونا در کشور ولزوم حفظ خود مراقبتي از سوي شهروندان در پيشگيري از بيماري تاکيد مي کنيم تا شهروندان در شب چهارشنبه آخر سال در منزل با شند واز تجمع ورفتارهاي پر خطر با استفاده از مواد محترقه خودداري کنند.

موسوي بيان کرد:در صورتي که بر اثر انجام رفتارهاي پر خطر فرد دچار مصدوميت شود با توجه به وضعيت وشرايط مراکز درماني در اين روزها احتمال ابتلا به بيماري کرونا متصور مي باشد.

اين مقام مسئول با اشاره به آمادگي پليس در برقراري تامين امنيت وانتظام بخشي گفت: تاکيد ما اين است که با توجه به توصيه هاي مسئولان بهداشتي والدين با نظارت بر رفتار فرزندان به منظور حفظ سلامت فرد وفرزندان از حضور در اماکن عمومي خودداري کنند.

سرهنگ موسوي در ادامه گفت : چنانچه فردي با هر وسيله نقليه وبا حرکات غير متعارف وناهنجار ،نظم عمومي را مختل وموجب  سلب آسايش وآرامش شهروندان در چهارشنبه آخر سال و ايام نوروز شود شخصا به همراه خودرو تا پايان تعطيلات نوروزي تحت نظر مراجع قضايي وانتظامي خواهد بود ورسيدگي به تخلفات پس از تعطيلات انجام خواهد شد.

اين مقام انتظامي افزود: از نقش تاثير گذار خانواده ها در کنترل و نظارت بر عملکرد فرزندان در اين شب اشاره کرد و گفت :والدين ضمن همراهي با فرزندان خود و توجه به توصيه هاي پليس ، مي توانند اين چند ساعت از شب را به خوبي مديريت کنند.

وي در ادامه افزود : امروزه رويکرد پليس بر اين است که علاوه بر داشتن يک تعامل هدفمند و کار آمد با آحاد مردم در بحث پيشگيري از جرايم و توليد امنيت قدم بردارد، چرا که اعتقاد داريم پليس به تنهايي قادر به برقراري امنيت پايدار نبوده بلکه توليد امنيت يک محصول جمعي است و تمامي دستگاه ها و سازمان ها و خود مردم ، در توليد آن نقش دارند و بايد با همکاري و همدلي نقش خود را در اين راستا به خوبي ايفا کنند.

اين مقام انتظامي با اشاره به حوادث چهارشنبه آخر سال ادامه داد : متاسفانه امروزه چهارشنبه آخر سال توسط افراد فرصت طلب خودي و بيگانه ، رنگ و لعابي ديگر گرفته که علاوه بر زيان هاي مالي ، صدمات و آسيب هاي جبران ناپذيري در حوزه سلامت براي جوانان و نوجوانان به دنبال دارد.لذا مي طلبد مردم فهيم شهرستان به توصيه هاي بهداشتي و انتظامي توجه و در جهت پيشگيري از حوادث ناگوار و تضمين سلامت خود و جلوگيري از نشر و شيوع ويروس کرونا در منزل بمانند.

وی خاطرنشان کرد: تمام ظرفيت هاي پليس در حوزه حفظ امنيت رواني و احساس امنيت و آرامش جامعه در خدمت امنيت و سلامت مردم عزيز است و با توجه به جدي شدن احتمال شيوع ويروس کرونا و اهميت خود مراقبتي از طريق کاهش تردد شهروندان در معابر عمومي و دوري از تجمعات خانواده ها و هموطنان محترم در روزهاي پيش رو از هرگونه تجمع و برگزاري مراسمات دور همي در قالب سنت چهارشنبه آخر سال پرهيز کنند و در منازل بمانند.

در پايان سرهنگ موسوي ضمن تبريک پيشاپيش سال جديد به همشهريان عزيز و آرزوي سلامتي و بهبودي براي تمام هموطناني که در بستر بيماري به سر مي برند گفت:براي پيشگيري از حوادث تلخ بايد خانواده ها نظارت صحيح و دوستانه اي بر فرزندانشان داشته باشند تا شاهد حوادث تلخ و ناگواري نباشيم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها