نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. بهمن 1398 - 18:29
کاندیدای انتخابات درگچساران:قانون تسهیل جوانان در سال 84 تصویب شد،که اگر اجرا می شد ، الان جوانی مشکل ازدواج و اشتغال نداشت که همین نماینده های بی سواد نمی گذارند اجرا شود، چرا؟چون پول می خواهد و باید از مالیات و خزانه سرمایه داران بگیرند!!!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری،کاندیدای انتخابات مجلس درحوزه انتخابیه گچساران و باشت در حضور جمعی از حامیانش در منطقه 500دستگاه ،گفت: بحث انتخابات در کشور یک ابزار قوی برای مشروعیت نظام است،پس مولفه ها و شاخص ها ابزاری هستند و این مردم هستند که در جامعه ما مسأله نظام را مشروعیت می دهد .

وی افزود:در این 40 سال در ابتدا نحوه نظارت بر انتخابات اشتباه بوده و هیچ نظارتی بر مباحث مالی نیز وجود نداشته است،در حالی که90 نفر از نمایندگان کنونی مجلس رد صلاحیت شده اند که در اینجا یا ایراد از شورای نگهبان است یا ایراد از مردم است و یا هم ایراد از شخص نماینده!!!.

عدم نگاه به قومیت

عسکری درادامه تصریح کرد:فرهنگ رأی دادن بسیارمهم است و به عبارتی برای مخالفت بایدآگاهی داشته باشیم ودر انتخابات نیز همینطور باید آگاهی داشته باشیم ، باید درست انتخاب کنیم اگر چه در شهرهای دیگر نگاه به قومیت نمی کنند .

رای دادن با شکر و قند 

کاندیدای انتخابات مجلس در ادامه تصریح کرد:کاندیدا بر اساس رزومه ،صحبت و موقعیت اجتماعی و سیاسی انتخاب شود که معتقدم در این شهرستان نیز باید این اتفاق بیفتد،پس اگر رای دادن با آرد و شکر و قند باشد،یعنی ارزش من همینقدر است!!!.

وی تصریح کرد:آیا ارزش انسان به اندازه آرد و شکر و قند است؟! اگر این فرهنگ درست شود ، نماینده مناسب به مجلس می رود که در سطح کلان و کشور کار می کند.

عسکری در ادامه افزود:اگر بنده نماینده شوم و پُست و پیمانکاری را به چند نفر مشخص بدهم و اگر من قشقایی نیز کل مدیریت ها را به قشقایی ها بدهم و 4 سال دیگر شخص دیگری بیاید این رویه تکرار خواهد شد .

به تفکرات ، علم و هدف هایم رأی بدهید

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:اگر به من می خواهید رای بدهید به تفکراتم و علم و هدف هایم رأی بدهید نه برای کار دادن به فرزندانتان و دیگر موارد،برای بحث فساد ، در ابتدا خود ما مقصریم در حالی که90 نفر از نمایندگان به جهت فساد مالی رد شدند ، 30 درصد مجلس رد صلاحیت شده اند ، چاق بودند چاقتر شده اندکه باید پرسید از کجا ؟! مگر حقوقتان بیشتر از 15 میلیون بود؟!.

وی اظهار کرد:خیلی از قوانین وضع شده،ولی اجرایی نیستند،برای بیت المال ، قانون وضع کردند ولی به هیچ دردی نمی خورد چرا که از قوانین فقط 18 درصد کاربردی هستند.

عسکری درادامه اظهارکرد:قانون تسهیل جوانان در سال 84 تصویب شد،که اگر اجرا می شد ، الان جوانی مشکل ازدواج و اشتغال نداشت که همین نماینده های بی سواد نمی گذارند اجرا شود، چرا؟چون پول می خواهد و باید از مالیات و خزانه سرمایه داران بگیرند!!!.

نماینده وزارت بهداشت پول می دهند 

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:وقتی می گوییم از سیگار مالیات بگیرید ، مگر چند نفر سیگار وارد می کنند؟! به نماینده وزارت بهداشت پول می دهند ، که دیگر قانونی نباشد تا مالیاتی از وارد کننده سیگار بگیرند.

وی افزود:200 هزار میلیارد گم شده!کجا رفته است که پیدا نمی شود ؟!!،چون مجلس ضعیف است و ما نماینده قوی نیاز داریم،چرا بعضی موسسات نباید مالیات بدهند؟! اما کارگر شهرداری که حقوقش 2 میلیون و ونیم است، باید مالیات بدهد !!!،چون مجلس ضعیف است!!.

پاک نباشی فایده ای ندارد

عسکری تصریح کرد:میلیاردها داشته باشی، اما پاک نباشی فایده ای ندارد!! و باید در این دوره کاری کنیم که ترک ، لر ،بختیاری ، بهبهانی و ... هیچ فرقی باهم نداشته باشند و انتخاب بنده در این دوره، مهمترین دلیلش برای فرزندانتان باشد که ان شالله دوم اسفندماه برای حرمت خودتان آگاهانه انتخاب کنید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها