نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. دى 1398 - 14:06
فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:آمریکایی ها بدنبال تغییر در درون انقلاب با استفاده از نفوذی ها هستند،فتنه شروع شد و تمام قد همه کشورها به نوعی حمایت کردند درحالی که خیلی از خواص هم سکوت کرده بودند،و دشمن به این نتیجه رسید که این انتخابات را باطل کند و قانون را زیر پا بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مرتضی صفاری،معاون نظارت و ارزیابی میدانی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)،ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی باشکوه "9دی" در گچساران ،گفت:همه واقف هستیم که با گذشت چهل سال از عمر انقلاب در فراز و نشیب هایی قرار گرفتیم، یک بحث استکبار جهانی است و یک بحث هم توطئه گران داخلی و نفوذی هایی است که درون کشور حضور دارند.

وجود تفکر غربگرایی در کشور

وی افزود:منافقین از همان اوایل انقلاب به دنبال سهم خواهی بودند و مدعی بودند که در حاکمیت کشور باید دخیل باشند و سلطنت طلبان هم خواهان حکومت شاهنشاهی هستند و هنوز هم امید دارند و ملی مذهبی هم تفکر غربگرایی دارندکه بحث حکومت بشر را دارند و نه اسلام، یعنی تفکر غربگرایی و غربزدگی همچنان ادامه دارد.

صفاری تصریح کرد:اسلام می گوید عدالت باید باشد و تفکر غربی یعنی اینکه یک عده ای در داخل مملکت دارایی ملت را به یغما ببرند،اینهایی که دنبال حقوق های نجومی هستند همان نماد تفکر غربگرایی است.

تغییر تفکر انقلاب توسط نفوذی ها

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:آمریکایی ها به دنبال تغییر در دورن انقلاب با استفاده از نفوذی ها هستند، هشت سال هم در اوایل انقلاب جنگ را برکشورمان تحمیل کردند و حضرت امام راحل هم فرمودند که ما در این دفاع مقدس بود که دوست و دشمنان خود را شناختیم و ما  پوزه دو قدرت بزرگ غرب و شرق را به خاک مالیدیم.

تاکتیک دشمن در جنگ نرم

وی افزود:این ملت انقلابی ، با شعور و دانشمند و نیز عظمتی که ایران اسلامی دارد می تواند روی پای خود بایستد،دشمن بعد از دوران جنگ تحمیلی تاکتیکش را عوض کرد و جنگ نرم و نیز جنگ نیمه سخت و امنیتی را براه انداخت.

نفوذ دشمن در ارکان نظام

صفاری تصریح کرد:اینترنت،ماهواره و فضای مجازی را بازکردند و افکار ملت را نشانه رفته اند ،اما اهداف شوم دشمنان را باید بدانیم که چیست؟،دشمن در فتنه ۸۸به این نتیجه رسید که بتواند نخبگان سیاسی را پیدا کند و فضای رسانه ای را در دست بگیرد که در نهاید بتواند در ارکان نظام نفوذ کند.

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:یکی از این فضاها مربوط به دوران خاتمی بود که به گونه ای بود که درانتخابات رای خاتمی بیرون آمد و بعد هم برخی ها با اصل نظام شروع به مقابله کردند و کابینه ای که در آن دوران نیز شکل گرفت در واقع مقابل نظام جمهوری اسلامی بود و مثل قارچ گروهک های مختلف هم شروع به رویدن کردند.

تفکر غربگرایی در دوران اصلاحات

فرمانده سابق دانشگاه افسری امام حسین (ع)گفت:بعد برخی هم گفتند که اینجا در کشور دو حاکمیت دوگانه وجود دارد و گفتند نمی توان اینجور کار کرد و کلید کار را آقای خاتمی زد و جریانی را هم در آن فضا ایجاد کردند که دشمنان را امیدوار کرد.

وی افزود:تفکرات غربی را در سطح ادارات ، استانداری ها و سایرمناصب دیگر دنبال می کردند،در دوره خاتمی به آمریکا کُرنش نشان داده شد و می خواستند تفکرات ضد اسلام را دراین کشور ترویج بدهند.

صفاری تصریح کرد:آمریکایی ها در فتنه ۸۸بدنبال براندازی نظام بودند و خیلی تلاش کردند که احمدی نژاد در دور دوم‌ پیروز نشود و بعد موضوع تقلب در انتخابات را مطرح کردند که چهار ماه قبل از انتخابات هم کلید خورده بود.

هدف فتنه 88

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:فتنه شروع شد و تمام قد همه کشورها به نوعی حمایت کردند،درحالی که خیلی از خواص هم سکوت کرده بودندو دشمن به این نتیجه رسید که این انتخابات را باطل کند و قانون را زیر پا بگذارد.

وی افزود:دشمن برای قدم به قدم این فتنه برنامه ریزی کرده بود،۸ماه کشور را دچار آشوب و ناآرامی کردند و خسارت ها بر انقلاب تحمیل کردند؛مساجد و قرآن ها آتش زدند و پرچم عزای اباعبدالله را پایین کشیدند که در نهایت ملت به صحنه آمدند و طومار فتنه و فتنه گران را در ۹دی پیچیدند.

حماسه 9دی

صفاری تصریح کرد:خداوند در قرآن می فرمایند که دشمنان دائما با شما می جنگند تادینتان و باورهایتان را از شما بگیرند ،مردم به صورت خودجوش به صحنه آمدند  و حماسه ای آفریدند که تحلیلگران غربی را به تعجب واداشته بود و این روز یک واقعه با عزت و بزرگ در تاریخ این مملکت است.

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:الان دشمنان با فشار اقتصادی بدنبال اجرای اهداف شومشان هستندو این نفوذی ها درون کشور نیز مدام ‌آب به آسیاب دشمن‌می ریزند.

فرمانده سابق دانشگاه افسری امام حسین (ع)گفت:ترامپ گفته بود که با بوی نفت مست می شود،الان در همین عراق روزانه سه و نیم میلیون بشکه نفت استخراج می شود آنهم با حاکمیت آمریکایی ها و نیز نفتی که در شمال سوریه است دست آمریکایی هاست.

در صحنه بودن مردم

وی افزود:آمریکایی ها می خواهند کدخدای منطقه باشند و اما تکلیفی بر عهده ماست که در صحنه های انقلاب حضوری باشکوه داشته باشیم، چرا که دشمن از این هوشیاری، بیداری و در صحنه بودن هراس دارد.

صفاری تصریح کرد:الان دشمن زوم کرده است که مردم را به شیوه های مختلف مقابل نظام قرار دهند در همین بحث گرانی بنزین باید مردم آگاه می شدند و موارد باید به مردم گفته شود و نباید مردم را نامحرم فرض کرد.

مدیریت درست منابع

فرمانده اسبق نیروی دریایی سپاه اظهارکرد:حضور مردم یک حرکت الهی است و در چهل سال انقلاب گام اول برداشته شد و عزت و اقتدار هم یافتیم و اگر منابع ما بدرستی مدیریت شود خیلی از مشکلات ملت هم مرتفع خواهد شد.

حضور آگاهانه پای صندوق رای

وی افزود:در گام دوم انقلاب باید به دنبال تفکری باشیم که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج)باشد و تکلیف مان باید این باشد که تمام حواسمان به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری باشد و باید در انتخابات آینده نیز بسیار آگاهانه حضور پیدا کنیم.

صفاری تصریح کرد:خداوند اراده کرده است که این ملت بزرگ را نصرت بدهد و باید در راه اسلام خالصانه و صادقانه گام برداریم و نه مانند کسانی که مرتب آب به آسیاب دشمنان می ریزند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها