نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1398 - 10:57
هومان عسکری:در حال حاضر مهمترین دغدغه همه خانواده ها بیکاری فرزندان خود است و اگر نماینده عادل باشد باید پروژه هایی در شهرستان تعریف کند که اشتغال پایدار و برابر برای همه باشد، چرا که پروژه های موقت با انگیزه های رانتی هیچ گونه امنیت شغلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هومان عسکری ،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه گچساران و باشت شب گذشته در نشستی با جمعی از بانوان گچسارانی در خصوص برنامه هایش گفت: اگر به تاریخ صدر اسلام نگاه کنیم،با ورود اسلام به شبه جزیره عربستان حقوق زنان از صفر به نصف مردان رسید که در حال حاضر قسمتی از بی عدالتی ها در مورد جامعه زنان از عدم مطالبه خود این قشر است.

وی افزود:اعتقاد داریم که اول باید جامعه زنان ،خودشان به این باور برسند که فرهنگ برابری را در جامعه نهادینه کنند، همانطور که در قرآن به صراحت اعلام شده است خداوند حال هیچ قومی را تغییر نخواهد داد مگر اینکه خودشان بخواهند.

کاندیدای حوزه گچساران و باشت تصریح کرد: تبعیض جنسیتی در ادارات زیاد شده و در حال حاضر سهم مدیریتی زنان در شهرستان کمتر از ۳ درصد و در کل کشور کمتر از ۹ درصد است ومن به شما قول می دهم اگر وکیل شما در مجلس شدم؛۷۰ درصد مدیریت را به جوانان و بانوان بدهم.

عسکری اظهارکرد: من قوم گرا نیستم اما زبان مادری خود را حفظ خواهم کرد و هم زبان تمام شهروندانم هستم، عده ای که به مجلس می روند به اطرافیان خدمات کلان می دهند و هر کسی خارج از این دایره باشد سهمی هم نمی برد؟!.

وی افزود:بنابراین هر کسی که در این شهرستان ها زندگی می کند هم در حقوق شهروندی حق برابر دارد و هم در رعایت کردن آن؛هرچند الگوی من بهمن بیگی است که از ثمره آن هم به ترک و هم به لر رسیده است.

این کاندیدای انتخابات مجلس گفت:افتخار من این است که در فرهنگ غنی قشقایی بزرگ شده ام و انشاالله به همه  اقوام چه قشقایی ؛باوی،بویراحمد و همه مقیم گچساران خدمت خواهم کرد.

 عسکری خاطر تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین دغدغه همه خانواده ها بیکاری فرزندان خود است و اگر نماینده عادل باشد باید پروژه هایی در شهرستان تعریف کند که اشتغال پایدار و برابر برای همه باشد ،چرا که پروژه های موقت با انگیزه های رانتی هیچ گونه امنیت شغلی ندارد.

وی در جواب سوالی  مبنی براینکه چرا دیر آمده اید، گفت:اتفاقا در زمان خوبی آمده ام و همه حمایت می کنند و تا آخر انتخابات حضور خواهم داشت و همیشه به مردم شهرم خدمت خواهم کرد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها