نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. شهريور 1398 - 16:31
فعال سیاسی گچساران:با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه های نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یدالله مرادی ،فعال سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت ، نوشت:با الهام و تمسک به ارواح مقدسه شهدای کربلا و بخصوص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، دومین جلسه همدلی و وحدت و هماهنگی شورای راهبردی نیروهای ارزشی و انقلابی در محیطی آکنده از صفا و صمیمیت روز چهارشنبه ۱۹ شهریور تشکیل شد.

 با اتفاق نظر و احترام متقابل ایده ها و نقطه نظرات جهت تداوم حرکت موفقیت آمیز جلسه اول که در ۲۲ مردادماه  به همت و تلاش و صداقت سرهنگ بیعت اصل تشکیل شده بود ،طرح و ارائه شدو در پایان مقرر شد که اینجانب کلیات نظرات را جمع و به اطلاع عموم برسانم :

۱ .محور اصلی بر حفظ و ارتقاء زمینه های همدلی بین اقشار مردم و مسئولین و نگرشهای متفاوت در سطح شهرستان های گچساران و باشت به منظور آرامش و رعایت حریم اخلاقی مورد توجه و تاکید قرار گرفت .

۲. مقرر شد جهت سازماندهی و برنامه ریزی و هماهنگی و استفاده مطلوب از ظرفیتها ،در اولین فرصت کمیته های اجرایی در بخش جوانان و بانوان و رسانه در دستور کار قرار گیرد .

۳ .با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه های  نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند .

۴. فضای حاکم بر جلسه سرشار از صمیمیت و احترام و آزادی طرح و نظر بسیار جدی همراه با دوستی و یکدلی بود که ان شاءالله تعالی با همین سازو کار ادامه می یابد .

چشمه چشم مرا دریاب ای گل

که چو خوش آب روانی دارد

این در حالی است که علیمراد جعفری، نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس در گفت و گو با رسانه ها به نوعی به برگزاری این نشست انتقاد کرده و گفته است در نشست شب گذشته بیعت اصل ، زراعت کیش به نشانه اعتراض شرکت نکردند و سید قدرت حسینی پور هم حضور نداشت.

وی نیز گفته بود که فضای درون نشست با فضای بیرون آن کاملا متفاوت بوده و آنها به ما دروغ گفتند و قصد دور زدن ما را داشتند.

وی نیز افزوده بود که آقایان به آنچه که خود می گویند نیز اعتقاد ندارند و تاکید کرده است که در چنین جلساتی شرکت نخواهد کردو هر جا هم بوی دورنگی ، دور زدن و کلک باشد ما نبوده و نیستیم.

گفتنی است دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت به جهت وحدت و همدلی در انتخابات 98مجلس شورای اسلامی، پس از یکماه از اولین نشست آنها در گچساران برگزار شد که برخی از کاندیاهای اصلی در این نشست به دلایلی نامعلوم حضور نیافتند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها