نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1398 - 19:27
کاندیدای انتخابات مجلس 98گچساران گفت:البته در چند روز اخیر برخی از رسانه ها اقدام به انتشار اخبار و یادداشت های شیطنت آمیز و نام بردن از بعضی از کاندیداهای جریان اصولگرایی گچساران و باشت کرده اند که دقیقا برخلاف محور اساسی "وحدت" است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید یعقوب زراعت کیش ،کاندیدای انتخابات مجلس آینده در گچساران و باشت در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص سوالی مبنی بر اعلام احتمالی کاندیداهای منتخب اصولگرایان در برخی رسانه ها ،گفت:در بیانیه پایانی نشست اصولگرایان گچساران و باشت مقرر شد که سه کاندیدای این جریان بر اساس شاخص هایی انتخاب شوند،هرچند تاکنون نشست یا توافقی برای انتخاب سه کاندیدای نهایی این جریان صورت نگرفته است.

وی افزود:البته در چند روز اخیر برخی از رسانه ها اقدام به انتشار اخبار، یادداشت های شیطنت آمیز و نام بردن از بعضی از کاندیداهای جریان اصولگرایی گچساران و باشت کرده اند که دقیقا برخلاف محور اساسی "وحدت" است.

زراعت کیش در ادامه اظهارکرد:اگرچه در آینده و بنا بر ضرورت، ارتباطات مالی و فامیلی این رسانه ها را با برخی از افراد بیان خواهم کرد،بنابراین تاکید می کنم که هنوز در مورد اسامی منتخب جریان اصولگرایی گچساران و باشت توافقی در جزء یا کلان صورت نگرفته است.

این فعال سیاسی گچساران در خصوص سوالی مبنی برشاخص های لازم برای انتخاب سه کاندیدای نهایی این جریان،تصریح کرد:قطعا شاخص هایی مانند سابقه انقلابی گری افراد،میزان تسلط برامور سیاسی واقتصادی کشور،سطح علمی کاندیدا،رسانه ای بودن،کاریزمای مردمی،وفاداری به جریان ارزشی ،قدرت سخنوری و ...مورد توافق است که می تواند مبنای انتخاب سه کاندیدای نهایی از سوی بزرگان اصولگرایی این شهرستان ها قرار گیرد.

زراعت کیش افزود:نتیجتا ذکر این موضوع نیز بسیار حائز اهمیت است که به هیچ وجه مبنای توافق شده در نشست اول اصولگریان انتخاب منطقه ای نیست بلکه مبنا، انتخاب بر مبنای شاخص های یک کاندیدای تراز انقلاب خواهد بود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها