نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. فروردين 1398 - 12:29
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد: راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت انقلابی و جهادی است، ارزش کار نیروهای سپاه در کنار حادثه‌دیدگان سیل اخیر کشور به همگان ثابت کرد که سپاه یک نیروی مردمی است و دشمنان انقلاب اسلامی از این اتحاد و همدلی هراس دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در پی قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی از طرف دولت منحوس آمریکا، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و با سپاه پاسداران اعلام همبستگی کرد.

هوشنگ صیدالی،مدیرعامل شرکت نفت و گازگچساران دراین دیدار به لزوم وفاق و همدلی بین سپاه و مجموعه صنعت نفت اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران به عنوان حافظ امنیت کشور در برابر توطئه های دشمنان ایستاده است و هیچ امری نمی تواند بین وفاق مردم ،دولت و سپاه خدشه وارد کند.

صیدالی تصریح کرد:گفته های دشمنان هرگز از وحدت و همدلی ما نمی کاهد بلکه این انسجام رابیشتر و روز افزون تر می کند.

سرهنگ حمیدخرمدل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد درادامه اظهارکرد: حفظ این انقلاب وظیفه همه ماست و تهدیدهای دشمنان هیچگاه برما سر اثر نکرده بلکه بر قدرت و همبستگی ملت ما افزوده است.

وی در ادامه با اشاره به پیشگامی مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه های انقلاب، افزود : مردم سراسر غیرت این استان همیشه  همگام و همراه بوده اند و نمونه بارز آنرا در نماز باشکوه جمعه این هفته در استان دیدیم و ما به خود می‌بالیم که درکنار چنین مردمان با نجابتی هستیم.

خرمدل تصریح کرد:درواقع راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت انقلابی و جهادی است ،ارزش کار نیروهای سپاه در کنار حادثه‌دیدگان سیل اخیر کشور به همگان ثابت کرد که سپاه یک نیروی مردمی است و دشمنان انقلاب اسلامی از این اتحاد و همدلی هراس دارند.

درپایان سرهنگ جهانگیرانصاری، جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از همکاری های شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با این نهاد انقلابی قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها