نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. فروردين 1398 - 20:01
خوانپایه:درخصوص کمپین(جمعه پاسداری) نیز این نکته حائز اهمیت است که چنین اقداماتی موجب شک گیری وحدت و انسجام بین همه گروه ها وتشکل های سیاسی در سطح استان و نیز کشورمان خواهد شد آنهم در جهت همدلی و همراهی ملت باهم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی، گروه های مختلف افراد جامعه به حمایت از این نهاد انقلابی پرداختند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کمپینی تحت عنوان " جمعه پاسداری " در فضای مجازی راه اندازی شده است که در این کمپین از مردم و مسئولین خواسته شده است با لباس بسیجی یا پاسداری در نمازجمعه این هفته شرکت کنند.

علی خوانپایه ،فرماندار گچساران نیز در این خصوص گفت:همانطور که مستحضرید دشمنی آمریکا با ملت بزرگ ایران مربوط به دیروز و امروز نبوده بلکه از اول انقلاب و در طول این40سال به روش های مختلف به دشمنی با ملت ایران پرداخته است که قطعا این دشمنی ها هم ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در بحث اخیر اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران دو موضوع را باید مد نظر داشت که یکی بحث تبلیغاتی و ایجاد جنگ روانی است که دولتمردان آمریکایی علیه سپاه پاسداران ایجاد کردند و موضوع دیگر هم بحث  انتخابات اسرائیل بود که نتانیاهو مهره اصلی رژیم منحوس صهیونیستی محبوبیت و مشروعیتش را در خود کشور اسرائل از دست داده بود و این اقدام ترامپ در جهت خدمت گزاری به نتانیاهو همزمان با این انتخابات بود.

فرماندار گچساران تصریح کرد:درخصوص کمپین(جمعه پاسداری) نیز این نکته حائز اهمیت است که چنین اقداماتی موجب شک گیری وحدت و انسجام بین همه گروه ها وتشکل های سیاسی در سطح استان و نیز کشورمان خواهد شد آنهم در جهت همدلی و همراهی ملت باهم .

خوانپایه اظهارکرد:با توجه به اینکه آمریکا و اسرائیل دشمنان ملت بزرگ ایران هستند پس وحدت ،انسجام و تعامل بین مردم و هموطنان در سراسر کشور بسیار ضروری است.

وی درادامه افزود:دراین خصوص قطعا باید در مراسمات مختلف این وحدت ها وانسجام ها را نشان دهیم و این امر مهم را نیز به منصه ظهور برسانیم که از جمله این مراسمات آیین عبادی سیاسی نماز جمعه است که از مردم ولایتمدار استانمان در هر قشری که هستند تقاضا داریم که در این مراسم باشکوه در محکومیت اقدامات دولتمردان آمریکایی علیه سپاه پاسداران، شرکت کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها