نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1398 - 10:57
شب گذشته قسمتی از کوه محوطه بیرون حرم بی بی حکیمه سلام الله علیها در گچساران ریزش کرد وزائرین از حرم مطهر بی بی حکیمه به بقعه متبرکه کاکامبارک انتقال و اسکان داده شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا شکوهی ،عضو هیئت امنای حرم بی بی حکیمه(س)در گفت و گویی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در این باره گفت:قسمتی از کوه در بیرون از محوطه حرم ریزش کرد که البته هیچگونه خسارت وآسیبی به کسی وارد نشده است.

وی افزود:با فرماندار و ستادبحران شهرستان هماهنگی های لازم هم انجام شد و تصمیم براین شد تا اطلاع ثانوی محوطه حرم تخلیه شود.

شکوهی در ادامه افزود:زائرین در بقعه متبرکه کاکامبارک اسکان داده شده اند وجای هیچ گونه نگرانی در این خصوص هم وجود ندارد.

حرم بی بی حکیمه(س) پذیرای زائران نوروزی

سید نورالله جنتی پور ،مدیرکل اوقاف و امورخیریه کهگیلویه و بویراحمدنیز در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی دراین خصوص، گفت: با توجه به شرایط نامناسب جوی و تدابیر لازم برای پیشگیری از هر گونه حادثه و اتفاقی، تمهیداتی نیز در این خصوص گرفته شد که فعلا در بحث اسکان زائرین در محوطه حرم ممانعت شود که البته در بحث زیارت مسافرین و گردشگران نوروزی در حرم مشکلی وجود ندارد.

وی افزود:در حال حاضر هم مورد خاصی برای مسدود بودن راه ارتباطی به حرم مطهر بی بی حکیمه وجود ندارد و هیچ گونه مانعی هم برای زیارت حرم مطهر وجود ندارد، اما با توجه به بارنگی های شدید و احتمالا ریزش کوه در اطراف حرم از مسافرین تقاضا کرده ایم که حتی الامکان از اسکان و برپایی چادر در محوطه حرم خودداری کنند.

جنتی پور تصریح کرد:لذا با توجه به این موارد و در مواقع بارانی به خاطر شرایط جغرافیایی حرم مطهربی بی حکیمه (س)، پذیرای زائران در بقعه متبرکه کاکامبارک(ع)، مسجد حضرت جواد الائمه(ع) و مکان های دیگر اطراف حرم مطهر هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد درادامه اظهارکرد:حرم مطهر امامزاده بی بی حکیمه(س) دختر بلافصل امام موسی کاظم(ع) در شهرستان گچساران در هفتمین روز از سال 98 پذیرای زائران نوروزی است و طرح نوروزی آرامش بهاری با اجرای برنامه های ویژه فرهنگی مذهبی در حرم مطهر بی بی حکیمه(س) و بقعه متبرکه کاکامبارک(ع) برگزار می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها