نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. فروردين 1398 - 22:20
سالن ورزشی چند منظوره در روستای باباکلان گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ،اعتبار 12میلیارد ریال و با زیربنای یکهزار و 440مترمربع از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت در مجلس در آیین افتتاح سالن چند منظوره ورزشی روستای باباکلان ضمن تبریک سال نو، گفت: با افتتاح این سالن خدمات مختلف ورزشی به این روستا ارائه خواهد شد،هدف دولت ارائه خدمات مختلف از جمله در حوزه ورزش به مراکز بخش ها، مراکز دهستان ها و روستاها است تا الگو سازی لازم در حوزه ورزش که مظهر نشاط و خوبی هاست ،تحقق یابد. 

وی افزود: افتتاح این چنین مکان هایی اگر چه مهم است اما نگهداری این مکانها در جهت حفظ بیت المال برای نسل حاضر و میراثی برای آیندگان از اهمیت فراوانی برخورداراست که نیازمند اهتمام لازم است؛هدف از اجرای این طرح به گفته تاجگردون افزایش سرانه ورزش،تقسیم عادلانه امکانات و ترغیب و تشویق جوانان به ورزش بوده است.

رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس احیای سنت‌ها و آیین‌های نوروزی هر منطقه و افزایش همدلی و نشاط اجتماعی را از مزایای برگزاری آیین‌های نوروز و جشن عیدانه برشمرد و گفت:نباید بگذاریم فرهنگ غرب بر زندگی مردم ما غلبه کند وباید توجه کرد که با احیای هنرها و سنت های اصیل نباید اجازه دهیم فرهنگ غرب بر جوانان این دیارغلبه کند .

گفتنی است این سالن که عملیات اجرایی آن در سال ۹۳ آغاز شده بود به پیمانکاری شرکت عمرانی شهنل پایلبند و شرکت دنا فروغ بویراحمداحداث شده و امروز با حضور نماینده شهرستان های گچساران و باشت در مجلس ، فرماندارگچساران ، جمعی از مسئولان، دهیار و شورای اسلامی روستای باباکلان به بهره برداری رسید.

گفتنی است جشن عیدانه در روستای باباکلان همزمان با گشایش این سالن ورزشی چند منظوره با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با برنامه های متنوع و شاد برگزار شد،تاجگردون بعد از این مراسم به زیارت حرم بی بی حکیمه سلام الله علیها رفت و در این خصوص هم نوشت:توفیق زیارت حرم بی بی حکیمه (س)را داشتم تعدارد زوار خیلی زیاد بود و اگر چه عوامل آستان مقدس و مردم محلی خیلی زحمت می کشیدند ولی زوار محترم در زخمت بودند و ان شاءالله سال های بعد مشکلات کمتر شود.

انتهای پیام

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها