نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. اسفند 1397 - 23:10
سعید رامین:خیلی جاها با هزینه شخصی مسابقات رفتیم، کلی مقام آوردیم، دلمون خوش بود که داریم ورزش می کنیم، هرکاری کردیم تا جوونای این شهر خوشحال باشن، ولی هیچوقت کسی از دل ما مربیا خبر نداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید رامین ،قهرمان گچسارانی ورزش پارکور در مطلبی ارسالی به این پایگاه خبری تحلیلی با گلایه از بی توجهی مسئولین این شهرستان نوشت: سلام به همگی زیاد وقتتون رو نمی گیرم چون اصلا اهل گله و شکایت نیستم، فقط و فقط دلم واسه باقی ورزشکارای این شهر می سوزه که دارن زجر می کشن.

 روح ورزش توی این شهر خیلی وقته مُرده، ماها مربیا برای عشقمون که ورزشمونه خیلی حق خوری ها دیدیم و سکوت کردیم، شرایط بد اقتصادی شاگردامونو دیدیم و سکوت کردیم، دست خیلی از علاقمندها به ورزش هامونو گرفتیم.

 خیلی جاها با هزینه شخصی مسابقات رفتیم، کلی مقام آوردیم، دلمون خوش بود که داریم ورزش می کنیم، هرکاری کردیم تا جوونای این شهر خوشحال باشن، ولی هیچوقت کسی از دل ما مربیا خبر نداشت.

اونقدر بی محلی از مسئولین دیدیم و اونقدر سکوت کردیم و هیچوقت از کسی گله و شکایت نکردیم ، الان چند روز مونده به عید سال 98و من هم دوست داشتم همراه با شاگردام مثل باقی مردم سال جدید رو با دلی خوش و شادی آغاز کنیم ولی از اونجایی که به خاطر قسط های وامی که برای باشگاهم گرفتم مجبور شدم وسایل باشگاهو بفروشم تا بتونم مقداری از این بدهی رو پرداخت کنم.

 چون این باشگاه رو با وامی گرفتم که خیلی از مسئولین قرار بود در پرداخت قسط ها کمک و حمایت کنند،ولی دریغ از هزار تومن کمک مالی ،سعید رامین 2 سال تمام روی ویلچر با تمام شرایط تونست کلی شاگرد آموزش بده کلی از جوونای این شهر رو مشغول ورزش کرد و موفق شدیم کلی مقام استانی و کشوری با مدال های رنگارنگ کسب کنیم.

این جا یه چیزی رو خوب مطمئنم که شاید به خاطر اینکه مثل بعضیا دست گدایی دراز کردن بلد نبودم به این مرحله رسیدم که از ورزش کنار بکشم ،مطمئنم خیلی ها از این خبر ناراحت میشن و خیلی ها هم خوشحال! من اینجا فقط می تونم به شاگردام بگم خیلی خیلی شرمنده تونم و برای باقی مربیا و ورزشکاران آرزوی صبر و تحمل شرایط رو دارم.

یه روزی می رسه که خیلی از مسئولین که خودشونو به خواب زدن با یه کابوس پر از حقیقت های نگفته بیدار بشن... هنو مونده...

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سعید سلطان خیلی مردی ولی برعکس تو مسولین فقط حرفن

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها