نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. بهمن 1397 - 21:38
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار مهدی انصاری،فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: ۱۲۷ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در عملیات مشترک مأموران انتظامی شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

وی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از یکی از استان‌های جنوبی غربی به یکی از شهرستان‌های استان، توقف خودروی حامل مواد و دستگیری راننده در دستور کار مأموران قرار گرفت.

انصاری تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان گچساران با هماهنگی مرجع قضائی و با همکاری مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خودروهای عبوری محور بابامیدان-گچساران به محض مشاهده خودروی مظنون به راننده آن دستور توقف دادند اما راننده به دستور مأموران توجهی نکرد و از محل فرار کرد.

رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که پس از طی مسافتی با شلیک به لاستیک‌ها خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.

انصاری با بیان اینکه در بازرسی مأموران از این خودرو ۱۲۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، ادامه داد: راننده به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها