نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. بهمن 1397 - 8:49
چند روز گذشته خبری مبنی بر بازنشستگی و رفتن "علی مرادی" از مدیریت جهاد کشاورزی گچساران در این رسانه منتشر شد که روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، چند روز گذشته خبری مبنی بر بازنشستگی و رفتن "علی مرادی" از مدیریت جهاد کشاورزی گچساران در این رسانه منتشر شد«اینجا»که روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به این خبر واکنش نشان داد.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد دراین خصوص گفت:بحث بازنشستگی مدیر جهاد کشاورزی گچساران مطرح نیست و ایشان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و پیگیر روند اجرای پروژه های این سازمان در گچساران خواهند بود.

نظری افزود:مدیر جهاد کشاورزی گچساران از بهترین مدیران شهرستانی این سازمان در استان هستند و در دوران مدیریت ایشان کارهای مهمی در حوزه کشاورزی در شهرستان گچساران انجام شده است.

مدیر روابط عمومی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد:با توجه به اهمیت بخش کشاورزی در سبد غذایی مردم و تلاش هایی که انجام شده در ایام دهه مبارک فجر شاهد کلنگ زنی و بهره برداری از چند پروژه مهم در حوزه کشاورزی در گچساران خواهیم بود.

نظری در پایان تصریح کرد:مرادی با جدیت و انرژی مضاعف در حال کار و تلاش در جهاد کشاورزی شهرستان گچساران است و موضوع بازنشستگی ایشان مطرح نیست و از سوی این اداره کل تکذیب می شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها