نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. بهمن 1397 - 9:19
در ۹ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛
دستگیری دوهزار و ۱۳ متهم در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت:عملکرد پلیس شهرستان در ۹ ماهه امسال منتج به دستگیری دو هزار و ۱۳ نفر متهم و انهدام ۷ باند توزیع مواد مخدر شده که از بارزترین اقدامات و زحمات پلیس و جدیت و امادگی ۲۴ ساعته در شبانه روز پرسنل است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید محمد موسوی،فرمانده انتظامی گچساران در مراسم صبحگاه عمومی در ستاد فرماندهی انتظامی گفت:نیروی انتظامی در تلاش است تا در اجرای برنامه های انتظام بخش خود برابر قانون و متناسب با مقتضیات اجتماعی و در مقام عمل به ارزش های اسلامی،ملی و انقلابی و با تاکید بر همراهی و مشارکت مردمی در سایه ی اجرای منویات مقام معظم رهبری،نظم و امنیت پایدار را به بهترین شکل در جامعه اجرایی کند.

وی امنیت را از جمله مهترین نیازهای اساسی و بنیادی هر جامعه خواند و با بیان اینکه فقدان و اختلال در آن پیامدها و بازتاب های نگران کننده ای به دنبال دارد،افزود:ترویج فرهنگ قانونمداری،انضباط اجتماعی و مشارکت مردم،گامی اثر بخش در راستای ترویج و توسعه انضباط اجتماعی است.
این مقام انتظامی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات کارکنان سخت کوش نیروی انتظامی به بیان عملکرد ۹ ماهه شهرستان پرداخت و عملکرد پلیس شهرستان را در ۹ ماهه سال ۹۷ که منتج به دستگیری دو هزار و ۱۳ نفر متهم و انهدام ۷ باند توزیع مواد مخدر شده بود را از بارزترین اقدامات و زحمات پلیس شهرستان و جدیت و امادگی ۲۴ ساعته در شبانه روز پرسنل دانست.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و عملیات های پلیسی که در ۹ ماهه به مرحله ی اجرا گذاشته شد بیان داشت:اجرای این طرح ها که منجر به دستگیری دو هزار و ۱۳ نفر متهم،توقیف ۱۵۶۹ دستگاه خودرو و ۷۷۳ دستگاه موتور سیکلت،کشف و ضبط کالای قاچاق به ارزش تقریبی بیش از ۴۱ میلیارد ریال سلاح غیره مجاز ۲۱۸ قبضه و ۵۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۸۸ هزار عدد قرص روانگردان از قاچاقچیان مواد مخدر و امهای ۱۳۰ هزار بوته خشخاش در سطح شهرستان و چهارهزار و ۹۸۸ لیتر مشروبات الکلی در ۹ ماه اخیر خبر داد.

وی با بیان اینکه ماموران در این طرح ها تعداد ۲۳۱۳ نفر متهم که ۲۹۰ عدد سارق،۳۶۶ نفر معتاد و ۹۰ نفر قاچاقچی در بحث قاچاق کالا و ارز بودند را دستگیر کردند گفت:پس از تشکیل پرونده مجرومین در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند و خودروهای و موتور سیکلت های متخلف به پارکینگ منتقل شدند و در خصوص خودروهای شیشه دودی نیز اعمال قانون شدند.

موسوی خاطرنشان کرد:ارتقای کیفی احساس امنیت در بین شهروندان ،مقابل با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر،جمع آوری معتادان پر خطر ،برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمین خیابانی در جهت آسایش مردم بوده و از اولویت های پلیس است که انجام عملیات های متعدد در شهرستان گچساران در این ۹ ماهه باعث کشف ۴۰۳ مورد سرقت،کشف سه مورد قتل،کشف ۳۷ مورد کلاهبرداری و ۲۹ مورد جهل اسناد کشف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های مختلف انتظامی،از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان،از طریق تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها