نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. دى 1397 - 18:32
رفتار مشكوک مديرعامل پرسپولیس گناوه از ابتدای مسابقه و تاكيدش برجلوگيری از فيلمبرداری توسط تيم فوتبال نفت و گازگچساران نشان از اتفاقات تاسف باری بود كه در همان نيمه اول این دیدار بروز پيدا كرد .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز در چارچوب رقابت های لیگ دو فوتبال کشور، تیم نفت و گازگچساران و پرسپولیس گناوه در هفته شانزدهم این رقابت ها در ورزشگاه شهید سراجی گناوه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

اين دیدارحساس با حواشی بسياری همراه بود كه حتی نماينده فدراسيون هم به خوبی شاهد اتفاقات تلخ ورزشگاه گناوه بود.رفتار مشكوک مديرعامل اين تيم از ابتدای مسابقه و تاكيدش برجلوگيری از فيلمبرداری توسط تيم فوتبال نفت و گازگچساران نشان از اتفاقاتي بود كه در همان نيمه اول بازی بروز پيدا كرد .

در نيمه اول بازیردرگيری افرادی غيرمسئول با تصويربردار تیم نفت و گازگچساران و بعد از آن در پايان نيمه اول برخورد فيزيكی مديرعامل پرسپوليس گناوه زمينه درگيری های بعدی را فراهم كرد كه متاسفانه منجر به آسيب رسيدن به دوربين فيلمبرداری تيم نفت و گاز و شكستگی سر و آسيب به چشم پزشكيار نفتی ها شد.

درگيری مسئولان تيم پرسپوليس گناوه با وساطت مديرمنابع انسانی  شرکت نفت و گاز گچساران ونماينده شهر گناوه در مجلس به پايان رسيد و تيم ها نيمه دوم را آغاز كردند.

تيم فوتبال نفت و گاز گچساران با كسب اين نتيجه در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت که ديدار بعد نفت و گازگچساران با پاس همدان روز سه شنبه ٢ بهمن درگچساران برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تاکنون با انجام 15بازی، 6 برد، 5 مساوی، 4باخت و با کسب 23 امتیاز همچنان در رده سوم جدول لیگ دسته دو فوتبال کشور قرار گرفته است؛تیم نفت وگاز گچساران نیزدر دیدار قبلی خود با تیم استقلال رامشیر به تساوی بدون گل رسیده بود.

تیم نفت و گاز گچساران در این فصل از رقابت ها با تیم های جهاد نصر سیرجان، استقلال رامشیر،پاس همدان، بعثت کرمانشاه،نیروی زمینی تهران،خیبر خرم آباد،شهدای بابلسر،نفت امیدیه، شهرداری فومن،پرسپولیس گناوه وشهرداری بندرعباس در گروه دوم رقابت ها قرار دارد.

تیم های چوکا تاش،اتحاد کامیاران،شهرداری بم،مس نوین کرمان،استقلال اهواز،کاسپین قزوین،شهرداری همدان،فولاد نوین اهواز،داماش ایرانیان،مقاومت تهران،سردار بوکان،خوشه طلایی ساوه و ایرانجوان بوشهر در گروه نخست لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم و یک تیم هم از طریق پلی اف به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود می کند،از هر گروه نیز2 تیم به لیگ دسته سوم فوتبال کشور سقوط خواهد کرد که باید دید نفتی های گچساران در پایان این رقابت ها می توانند همچون فصل های گذشته در جمع مدعیان صعود به لیگ یک قراربگیرد.

درادامه تصوير پزشكيار تيم فوتبال نفت و گاز گچساران كه مورد ضرب و شتم  مديرعامل پرسپوليس گناوه قرار گرفته ،آمده است؟.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها