نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. دى 1397 - 22:33
بابک دین پرست درنشست شورای اداری گچساران و باشت گفت :جلسات من در برخی از استانها تا ساعت2بامداد طول کشیده است، من نیامدم که تنها گوش بدهم و بروم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بابک دین پرست معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و هیات همراه با هدف بررسی شرایط اقتصادی و جمع آوری مستندات لازم برای تدوین سند محرومیت زدایی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهرستان های گچساران و باشت بازدید کرد.

این هیات پس از بازدید از روستای آب شیرین گچساران و ده بزرگ باشت در شورای اداری شهرستانهای گچساران و باشت که در  سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد حضور پیدا کردند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور در شورای اداری این دو شهرستان گفت: هدف از حضور در روستاها شناسایی موانع توسعه ای استان ها و تمرکز برای رفع این موانع است.

بابک دین پرست ادامه داد: شناسایی ظرفیت های پیش ران نیز یکی از اولویت های این سفرهاست که به نظر می رسد در معرفی ظرفیت های کهگیلویه وبویراحمد کوتاهی شده زیرا به لحاظ زیبایی های طبیعی و مجاورت رودخانه ، جنگل ، کوه و برف موقعیت این استان منحصر به فرد است.

وی بررسی مصوبات سفر روسای جمهور به استان و پروژه هایی که روی زمین مانده را از دیگر اهداف این بازدید عنوان کرد.

دین پرست یادآوری کرد در نامه ای از استانداران خواسته شد سه پروژه اولویت دار و موانع پیش روی اتمام آنها را در استان ها عنوان کنند که در 93 پروژه عدم همکاری دستگاه های استان ها و خروج پروژه از حیطه اختیارات استان ها مهمترین مانع عنوان شده است.

وی ادامه داد: پروژه سد و نیروگاه چم شیر با پیشرفت فیزیکی بیش از 77 درصد ، به عنوان عمده ترین مشکل شهرستان گچساران به وزارت کشور اعلام شده است.

در ابتدای این نشست فرمانداران و دهیاران بخشی از مشکلات شهرستان ها را در حضور معاون وزیر کشور مطرح کردند.

حاشیه های نشست شورای اداری گچساران و باشت با حضور  معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور

جعفرگوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد که ریاست شورای اداری را برعهده داشت از مسئولین شرکت کننده خواست که مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن بیان کنند .

وقتی نوبت به سید مسعود حسینی فرماندار باشت رسید خطاب به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر خسته اید می توانید به اتاق فرماندار بروید و در آنجا  استراحت کنید.

همچنین معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور خطاب به  معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: من برای گوش دادن مشکلی ندارم، از نظر من مشکلی وجود ندارد .

بابک  دین پرست گفت :جلسات من در برخی از استانها تا ساعت2بامداد طول کشیده است، من نیامدم که تنها گوش بدهم و بروم .

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها