نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1397 - 13:30
امام جمعه گچساران گفت: تروریسم دولتی، رژیم آمریکا ، رژیم غیرقانونی اسرائیل و نیز منافقینی هستند که خائن الحرمین هستند،آنهایی که داعش ، القاعده و طالبان را تشکیل دادند و هرلحظه کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امرز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به هفته وحدت گفت:این هفته مبارک را به همه مسلمانان تبریک می گویم و دعوت می کنم همه مسلمانان جهان را به برادری و دشمن شناسی،چرا که همه تلاش دشمنان تفرقه اندازی است.

وی افزود:در هفته بسیج قرار داریم ،برخی اوقات دشمنان در برون کشور و جیره خواران در درون کشور جایگاه و مقام شهادت را نمی فهمند و غافل هستندو گاهی جسارت ها هم می کنند،"مقام معظم رهبری می فرمایند:حدود 30سال از پایان دوران دفاع مقدس می گذرد اما اگر 300سال هم بگذرد این شهدای عزیزمان فراموش نخواهند شد و روزبه روز زنده تر می شوند".

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:پیام شهداء آنگونه که شایسته بود ،تبلیغ نشد،و اگر برخی از مسئولین به جای مباحث دنیوی به آرمان و راه شهداءمتصل می شدند این همه مشکلات در مملکت بوجود نمی آمد.

حجازی درادامه با اشاره به  آیین امامه گذاری چند طلبه این شهرستان در نماز جمعه تصریح کرد:امام (ره)فرمودند:"درشناسایی و شناساندن اسلام جدیت به خرج دهید" یعنی هم باید درست اسلام را بشناسید و هم درست به مردم بازگو کنید.

 امام جمعه گچساران گفت:این خود وظیفه بسیار سنگینی است درحالی که مقام معظم رهبری فرمودند:"امروز حفظ حوزه های علمیه و تربیت طلاب فاضل و علمای بزرگ یک وظیفه اساسی است و همه باید تلاش کنند که حوزه های علمیه تقویت شوند"؛ تقویت حوزه های علمیه امری ضروری است تا مساجد تقویت و مشکلات هم مرتفع شوند .

حجازی بیان کرد:ترامپ احمق باز درجمله ای ملت ایران اسلامی را تروریسم خطاب کرد در حالی که این بدبخت تعادل ندارد و معنای تروریسم را نمی داند درحالی که بسیاری از سیاستمداران و دولتمردان آمریکایی معتقدند که ترامپ هیبت و آبروی آمریکا را برده است.

خطیب جمعه گچساران اظهارکرد:در حقیقت تروریسم دولتی، رژیم آمریکا ، رژیم غیرقانونی اسرائیل و نیز منافقینی هستند که خائن الحرمین هستند،آنهایی که داعش ، القاعده و طالبان را تشکیل دادند و هرلحظه کودکان بی گناه را به خاک و خون می کشانند.

وی افزود:آمریکا تروریست ترین کشور جهان است درحالی که ملت ایران ملتی بصیر، مقتدر و با عظمت هستند و این را همه دنیا هم می داند ،ایران اسلامی ،کشوری است که از همه کشورها بیشتر زخم خورده تروریسم است.

حجازی درادامه با اشاره به هفته بسیج گفت:هفته بسیج را گرامی می داریم و به همه ملت ایران و همه افتخارآفرینان عرصه بسیج این هفته را تبریک عرض می کنم ،به کوری چشم دشمنان هر روز برهیبت ، اقتدار و عظمت بسیج افزوده می شود.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:آن روز می گفتند مگر با این اوضاع در ایران می شود تشکیل بسیج داد، در حالی که امروز بسیج درعالم فراگیرشده است، آنروز که حضرت امام می فرمودند ارتش بیست میلیونی جمعیت کشورمان حدود 35میلیون نفر بود،اما امروز باید بگوییم ارتش 80میلیونی؛ یعنی همه ملت ایران.  

گفتنی است جشن میلاد پیامبر اکرم صلوات الله علیه و امام صادق علیه السلام  پیش از خطبه های نماز جمعه و نیز آیین عمامه گذاری طلبه های حوزه علمیه امام صادق (ع) این شهرستان بین الصلاطین برگزار شد.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها