نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1397 - 13:04
امام جمعه گچساران گفت: رئيس جمهور جديد آمريكا چون چوب حراج به اينها زده و آبروي آمريكا و ليبرادموكراسي را برده قدرت سخت آمريكا يعني قدرت اقتصاد آمريكا و نظاميشان رو به زوال و افول است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سيد امين الله حجازي،امام جمعه گچساران  ظهر امروز در خطبه هاي نماز عبادي و سياسي اين هفته گچساران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي  با اشاره به مناسبت هاي هفته پيش رو اظهار كرد: همان گونه كه اشاره شد امروز اولين روز از ماه ربيع الاول است.

وي ادامه داد: دو ماه محرم و صفر ايام حزن و اندوه اهل بيت عصمت و طهارت و شما مومنين و مومنات مورد توجه اهل بيت قرار گرفته ايد و ارتباطاتتان قوي تر شد و برخي نيز توفيق داشتند در اين ايام به كربلا مشرف شدند و برخي نيز با راه اندازي موكب ها در خدمت رساني به زائران كربلاي حسيني در اين ايام پرداختند.

 امام جمعه گچساران افزود: در اين دوماه همه ي كشور و مردم حسين حسين مي گفتند كه اين نشان از آن دارد كه مورد توجه ائمه معصومين قرار گرفته اند.

خطيب جمعه گچساران با اشاره به حلول ماه ربيع الاول بيان كرد: با آغاز اين ماه حزن و اندوه ديگر نيست و اين ايام، ايام بشارت و شادي است.

وي با بيان اينكه با حلول اين ماه زمينه ازدواج جوانان را فراهم كنيم، ابراز كرد: البته بايد دقت كرد در اين ايام روزهاي شهادت ائمه معصومين در راه و موازين شرعي را نيز بايد رعايت كرد و دستمان به دامان اهل بيت باشد و هر دستوري را كه اهل بيت داده اند يقينا خير دنيا و آخرت ما در آن است و بدانيم كه راه نجات اين است.

حجازي با اشاره به يوم الله 13 آبان كه دشمنان خيلي تلاش كردند و به خصوص ابلهي كه خيلي منم منم مي كند و فكر مي كند عددي است و نه تنها با ما دشمني خود را ابراز نمي كند بلكه با همه دنيا و مي خواهد همه را تحت فرمان خود داشته باشد.

امام جمعه گچساران با بيان اينكه اينها عددي نيستند، بيان كرد: هر چه در توان داشتند تلاش كردند تا مردم در يوم الله 13 آبان شركت كنند و يا كمرنگ بيايند ليكن به كوري چشم آنها اين يوم الله 13 آبان ماه را هيچ وقت با اين كيفيت و كميت و با جمعيت اتحاد و انسجام برگزار نشده بود.

 حجازي عنوان كرد: از تك تك خواهران و برداران در نقطه نقطه كشور ايران خاصه شهرستان گچساران كه در راهپيمايي شركت و برنامه ريزي ، حمايت و همكاري كرده بودند، تقدير و تشكر دارم.

وي با اشاره به ديدار دانش آموزان و دانشجويان در روز 12 آبان ماه با مقام معظم رهبري بيان كرد: در اين ديدار رهبري به نكاتي خوبي اشاره كرده اند.

حجازي افزود: رهبري در يكي از فرازهاي خود فرموده اند، امروز قدرت آمريكا به زوال است در زمان اوباما نيز اين گونه بوده اما امروز در زمان رئيس جمهوري ترامپ كه واضح است با هر تصميمش در دنيا مخالفت مي شود حتي ليبرادموكراسي هم دارد بي آبرو مي شود.

 امام جمعه گچساران ادامه داد: رئيس جمهور جديد آمريكا چون چوب حراج به اينها زده و آبروي آمريكا و ليبرادموكراسي را برده قدرت سخت آمريكا يعني قدرت اقتصاد آمريكا و نظاميشان رو به زوال و افول است.

وي ادامه داد: رهبري در اين باره فرمودند، هدف آمريكا از تحريم فلج كردن اقتصاد كشور ايران بود و نتيجه اين شد كه حركت به سمت خودكفايي در كشور گسترش يابد.

حجازي اظهار كرد: امروز در كشور شاهد يك حركت جديد به سمت استقلال سياسي و اقتصادي در كشور هستيم و آينده كشور ايران اسلامي به مراتب بهتر و درخشان تر از گذشته است و در آن ترديدي نيست.

خطيب جمعه گچساران خاطرنشان كرد: اين كه ولي خدا كسي كه پناهگاه آن خدا است و بعد از خدا اهل بيت عصمت و طهارت پيامبر اكرم و امامان خاصه امام زمان (عج) معتمد آن اينها است اين گونه و به صراحت بيان مي كند كه ترديدي نيست اين بدان معنا است كه ملت ايران بدانيد كه انشاالله همه فتنه گري ها و حيله گري ها و همه نقشه هاي دشمنان با عنايت به امام زمان (عج) نقشه برآب خواهد شد.

حجازي ادامه داد: رهبري به دانشجويان و دانش آموزان بيان كرد، كه اين روز را به چشم خود خواهيد ديد، آينده درخشان و اوج عزت كشور را شما جوانان و نوجوانان خواهيد ديد.

وي افزود: امروز اولين روز از ماه ربيع الاول است و شب گذشته ليله مبيت بود يعني شبي كه اميرالمومنين (ع) در بستر رسول اكرم (ص) خوابيدند تا رسول اكرم (ص) بتواند به مدينه هجرت كند.

امام جمعه گچساران در ادامه به ديگر مناسبت هاي اين هفته اشاره كرد و افزود: روز چهارشنبه 22 آبان ماه روز حمايت از بيماران كليوي و روز جهاني ديابت است.

 وي ادامه داد: مومنين ما آگاه هستيم بيماراني رجوع مي كنند كه حتي هزينه پرداخت ويزيت را هم ندارند تلاش كنيم هم مسوولان به خصوص مسوولان شبكه بهداشت و درمان تلاش بيشتري كنند براي دنيا و آخرتمان به هم وطنانمان كمك كنيم كه اگر اين چنين عمل كنيم خداي متعال به ما آبرو و سلامتي بيشتري خواهد داد.

حجازي به برگزاري مراسم 19 آبان ماه اشاره و خاطرنشان كرد: 19 آبان ماه سالگرد شهادت شهداي والاي مقام شهرستان گچسران است .

 وي تصريح كرد: 6 نفر از جوانان آن دوران در مسجد شهيدان گچساران در سال 57 به جرم حق گويي و حق طلبي به شهادت رسيدند.

حجازي ادامه داد: فردا چهلمين سالگرد شهادت اين عزيزان است كه مراسم باشكوهي به منظور تجليل از مقام شهادت برگزار خواهد شد.

 انتهاي پيام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها